Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Najwyższa jakość i niesamowita trwałość - właśnie tak można w kilku słowach opisać Hope Technology - firmę znaną z produkcji wysokiej klasy akcesoriów rowerowych. Wytwarzanie komponentów, za którymi rozgląda się każdy miłośnik jazdy na dwóch kółkach to naprawdę sporo.
Nienaganny stan techniczny hamulców rowerowych to gwarancja komfortowej i bezpiecznej jazdy. Wszelkie uszczerbki w działaniu czy widoczne ślady użycia to nie jedyne symptomy sugerujące, że czas na serwis. W układ hamulcowy należy zaglądać regularnie, aby nie tracić poczucia pewności na trasie. Nie masz jeszcze wprawy w tej dziedzinie? Zastanawiasz się, jak regenerować hamulce w rowerze? A może potrzebujesz dodatkowej pomocy profesjonalistów? Za moment rozwiejemy wszelkie wątpliwości!
Za bezpieczeństwo podczas jazdy na rowerze odpowiedzialnych jest wiele elementów. Hamulce są tymi najważniejszymi. Wybór odpowiedniej opcji, poprzedzony dobrą znajomością sprzętu oraz swoich możliwości, dotyczy wszystkich rowerzystów — zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. W sprzedaży dostępne są różne rozwiązania, na które warto zwrócić uwagę. Dziś przyjrzymy się hamulcom Hope, marki obecnej na rynku już od 25 lat. Który mechanizm okaże się odpowiedni dla dyscypliny Enduro, a który spełni swoje zadanie w kolarstwie szosowym?
Wytrzymała pompka stacjonarna. Tłok i cylinder wykonane ze stali zapewnią sztywność i ułatwiają pompowanie. Podstawa pompki została wykonana z aluminium w całości obrabiana na CNC. Ergonomiczny kształt rączki wykonanej z drewna nie męczy dłoni, a podstawa nie niszczy podłogi. Precyzyjny, duży manometr. Bardzo długi przewód pozwala na komfortową pozycje podczas pracy. Możliwość pompowania zaworu Presta (Francuski) i Auto (Schrader). Miejsce na przymocowanie wężyka u podstawy ułatwia transport pompki.
Niezaprzeczalna wartość. Trwała stalowy cylinder tłok. Ergonomiczna, elegancka rączka i podstawa pompki z kompozytu Matrix. Konstrukcja zapewniająca bezwysiłkowe pompowanie. Precyzyjny manometr. Bardzo długi przewód z końcówką ABS1. Niezwykle sztywna konstrukcja nie ugina się podczas użytkowania.
Niezaprzeczalna wartość. Trwała stalowy cylinder tłok. Ergonomiczna, elegancka rączka i podstawa pompki z kompozytu Matrix. Konstrukcja zapewniająca bezwysiłkowe pompowanie. Precyzyjny manometr. Bardzo długi przewód z końcówką ABS1. Niezwykle sztywna konstrukcja nie ugina się podczas użytkowania.
Wytrzymała pompka stacjonarna. Tłok i cylinder wykonane ze stali zapewnią sztywność i ułatwiają pompowanie. Rączka i podstawa wykonane z twardego tworzywa. Ergonomiczny kształt rączki nie męczy dłoni, a podstawa nie niszczy podłogi. Precyzyjny manometr. Bardzo długi przewód pozwala na komfortową pozycje podczas pracy. Możliwość pompowania zaworu Presta (Francuski) i Auto (Schrader). Miejsce na przymocowanie wężyka u podstawy ułatwia transport pompki.
Innowacyjna pompka stacjonarna ze zintegrowanym systemem przeznaczonym do osadzania opon bezdętkowych. W drugiej komorze można ręcznie zwiększyć ciśnienie, a dźwignia nożna ze stali nierdzewnej uwalnia sprężone powietrze. Tłok i cylinder wykonane ze stali zapewnią sztywność i ułatwiają pompowanie. Podstawa pompki została wykonana z aluminium w całości obrabiana na CNC. Ergonomiczny kształt rączki wykonanej z drewna nie męczy dłoni, a podstawa nie niszczy podłogi. Precyzyjny, duży manometr. Bardzo długi przewód, wzmocniony oplotem z nylonu, pozwala na komfortową pozycje podczas pracy. Możliwość pompowania zaworu Presta (Francuski) i Auto (Schrader). Miejsce na przymocowanie wężyka u podstawy ułatwia transport pompki.
Piękna, profesjonalna pompka podłogowa. Pełna konstrukcja i osprzęt z aluminium obrabianego CNC. Powiększony, precyzyjny manometr o średnicy 3,5". Bardzo długi, wzmocniony oplotem z nylonu przewód z aluminiowymi złączkami. Wyposażona w końcówkę ABS1 Pro.
Pełnowymiarowa funkcjonalność pompki podłogowej mieści się w o połowę mniejszym rozmiarze. Pompka jest zbudowana ze stalowego korpusu i tłoka, drewnianej rączki, aluminiowej podstawy oraz kompozytowych złączy z materiału Composite Matrix. ABS Flip-Thread Chuck i 43" / 130 centymetrowy wysokiej klasy przewód sprawia, że z łatwością można dotrzeć zarówno do dętek Presta jak i do dętek typu Schrader. Dołączony Speed Chuck sprawia, że pompka jest doskonałym rozwiązaniem przy pompowaniu dętek z trudnym dostępem do wentyla. Korpus ze stali pokryty jest metaliczną farbą, co powoduje, że pompka jest niezwykle stylowa
Podstawowy model posiadający cechy, które można znaleźć w znacznie droższych produktach. Uniwersalna głowica TwinHead™ działająca z zaworami Presta, Schrader oraz Dunlop. Wąski tłok generujący ultrawysokie ciśnienie i wyjątkowo długi wąż. Kompozytowa podstawa, duże wyściełane uchwyty, lakierowany stalowy cylinder oraz zestaw końcówek do pompowania piłki i materaca.
Podstawowy model posiadający cechy, które można znaleźć w znacznie droższych produktach. Uniwersalna głowica TwinHead™ działająca z zaworami Presta, Schrader oraz Dunlop. Wąski tłok generujący ultrawysokie ciśnienie i wyjątkowo długi wąż. Kompozytowa podstawa, duże wyściełane uchwyty, lakierowany stalowy cylinder oraz zestaw końcówek do pompowania piłki i materaca. Jej wytrzymała konstrukcja zapewni lata użytkowania. Ciesz się ogromną mocą pompowania, jakością i trwałością w bardzo przystępnej cenie.
Stabilna, szybka i efektywna pompka rowerowa z manometrem analogowym zamontowanym na górze pompki dzięki czemu wskazania manometru są lepiej widoczne. Przycisk wyboru wentyla i przycisk do zdejmowania pompki z wentyla bez utraty ciśnienia w dętce.
Ta pomysłowa pompka podłogowa z podwójnym wskaźnikiem została zaprojektowana wyłącznie dla osiągnięcia niskiego ciśnienia w oponach Fat-Bike oraz MTB wymagających umiarkowanego ciśnienia. Posiada masywny ponadgabarytowy cylinder, 1,5 razy większy niż standardowe pompki podłogowe i dostarcza dużą ilość powietrza aby szybko wypełnić ponadgabarytowe opony. Wskaźnik pokazuje precyzyjnie niskie ciśnienie dla opon Fat-Bike (30 psi = 2 bary) natomiast dla opon MTB wyższe ciśnienie (75 psi = 5 bar). Przycisk do korygowania ciśnienia na głowce Twinhead pozwala na idealne dostrojenie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.