Moterra SL – najlżejszy e-bike MTB o pełnej mocy, który ujrzał światło dnia.
Moterra SL to pierwszy rower trailowy ze skokiem 150mm, akumulatorem 600Wh, mocą 600W i momentem obrotowym 85Nm, który waży 19,3 kg. Maksymalna moc i niska waga stworzyły nową kategorię.
SPECYFIKACJA:
Kolor
|
Raw Carbon Finish (RAW) / Jade (JDE)
|
Rozmiar
|
SM, MD, LG, XL
|
Rama
|
Moterra Neo SL, Series 1 Carbon construction, 150mm travel, Proportional Response Tuned Suspension, FlexPivot Chainstay, direct mount internal battery, engineered plastic skid plate, 55mm chainline, DirectLine internal cable routing, 29” FlipChip, 148x12mm Maxle thru-axle, UDH hanger, 200mm native post mount brake, tapered headtube, angle adjust headset
|
Widelec
|
Fox Float Factory 36, 160mm travel, Grip2 Damper, Kashima coating, 15x110mm Kabolt thru-axle, tapered steerer, 44mm offset
|
Amortyzator tylny
|
Fox Float X Factory, 2 pos adj, EVOL LV, 210x55mm
|
Motor
|
Shimano EP801, 85Nm, Custom Tuned, Walk, Eco, Trail, Boost and Turbo Modes
|
Akumulator
|
Custom 601Wh battery
|
Jednostka
|
Shimano SC-EM800 Cycle Computer, Bluetooth LE Compatible
|
Ładowarka
|
Custom 4A
|
Korba
|
e*thirteen e*spec Race Carbon - Gen 4, 165mm, 34T
|
Przerzutka tylna
|
SRAM XO Eagle AXS, T-Type
|
Kaseta
|
SRAM XO Eagle, 10-52, T-Type
|
Łańcuch
|
SRAM XO Eagle, T-Type, Flattop
|
Manetki
|
SRAM AXS T-Type POD Controller
|
Hamulce
|
Magura MT7 4-piston hydraulic disc w/ Storm HC 203mm, 6-bolt rotors
|
Dźwignie hamulcowe
|
Magura MT7 HCW hydraulic disc
|
Obręcze
|
DT Swiss XM 1700 Spline, 30mm inner width, TC tubeless ready
|
Piasty
|
(F) DT Swiss 350, 15x110mm / (R) DT Swiss 350 Ratchet System 36 SL, 12x148mm
|
Szprychy
|
DT Swiss Competition, straight pull
|
Opony
|
(F) Maxxis DHF, 29x2.5 ", 3C, EXO+, tubeless ready / (R) Maxxis Dissector , 27.5x2.4", 3C, EXO+, tubeless ready
|
Kierownica
|
HollowGram SAVE riser bar, Carbon, 35mm clamp, 30mm rise, 8° sweep, 5° rise, 780mm
|
Mostek
|
Cannondale 1, 7075 Alloy, 1-1/8", 35mm, 0°
|
Stery
|
Acros Adjustable Angle (1.2°)
|
Grips
|
Cannondale TaperRidge
|
Siodło
|
Fizik Terra Ridon X3, 145mm, Wingflex, K:ium Mobius rail 7x7mm
|
Sztyca
|
Cannondale DownLow Dropper, internal routing, 31.6, 150mm (S), 170mm (M-XL)
|
Łączność
|
Cannondale Wheel Sensor
|
Generacja
|
G1
|
*
|
Specyfikacja roweru może różnić się od przedstawionego na zdjęciu
|
Gwarancja na ramę: Dożywotnia
Gwarancja na osprzęt: 24 miesiące
NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
- Maksymalna moc, niska waga
Żaden rower elektryczny o tak dużej mocy jeszcze nigdy nie ważył tak mało. Lekka rama z włókna węglowego posiada obniżającą masę technologię zawieszenia FlexPivot, a także wykonaną na zamówienie baterię o wyższym stosunku watów na kilogram niż jakikolwiek inny rower elektryczny na rynku. Dzięki stosunkowi mocy do masy, który nie ma sobie równych, będziesz mieć niezapomnianą zabawę za każdym razem, gdy na nią wsiądziesz.
Szukaliśmy możliwie najlżejszego silnika, który byłby w stanie dostarczyć dużą moc. Znaleźliśmy go pod postacią Shimano EP801 i nieco zmodyfikowaliśmy. Dzięki momentowi obrotowemu 85Nm i ponad 600 watom maksymalnej mocy możesz korzystać z trybu BOOST, kiedy tylko chcesz.
Opracowaliśmy tryby wspomagania specjalnie dla Moterra SL. Są one dostosowane do jazdy z maksymalną mocą, na jaką pozwala ten ebike. Podczas jazdy można łatwo przełączać się między czterema trybami. To od Ciebie zależy, czy wybierzesz maksymalny zasięg, brutalną moc, czy coś pomiędzy. Niezależnie od tego, czy jedziesz w spokojnym tempie, czy na pełnym gazie, każda jazda na Moterze SL będzie dokładnie taka, jak chcesz. Nic więcej, nic mniej.
Na pierwszy rzut oka geo wydaje się nieco naciągane - kąt główki ramy o wartości, której szukałbyś raczej w rowerze zjazdowym, duży reach i stromy kąt rury podsiodłowej, jakie można znaleźć w nowoczesnych rowerach ścieżkowych, czy kinematyka zawieszenia dostosowana do każdego rozmiaru - ale kiedy połączysz to wszystko w jedną całość, wychodzi rakieta.
Wahacz z FlexPivot służy nie tylko do zmniejszenia masy, daje też podstawę działania całego zawieszenia. Jest to uczciwy system czterozawiasowy, znany jako Horst Pivot, który pozwala naszym inżynierom dostroić zawieszenie tak, aby reagowało na każdy bodziec otrzymany od rowerzysty lub z podłoża. Rezultat? Niesamowita przyczepność, pewność podczas hamowania i poczucie, że rower aż prosi się o więcej.
C65104U10 - RAW