Jedź szybciej, jedź dalej.
50 mm zawieszenia CVA zapewnia komfort i pełną kontrolę podczas wycieczek w terenie.
Gravelowy rower z autorskim zawieszeniem CVA, łączy pewność prowadzenia wyścigowego roweru do cross-country z wydajnością, dopasowaniem i responsywnością roweru gravelowego. W rezultacie powstał rower z barankiem o najwyższym poziomie komfortu, świetnym transferem mocy z nóg na koła i dający czystą, nieskażoną niczym zabawę.
Specyfikacja:
Rama:
|
wykonana z Carbonu w technologi RDO, 50mm skoku, kute aluminiowe dźwignie zawieszenia, łożyska Enduro Max Pivot, wewnętrzne prowadzenie pancerzy, zintegrowany błotnik, 12x142mm sztywna oś, przygotowana pod montaż bagażników, toreb i bidonów. DOŻYWOTNIA GWARANCJA
|
Amortyzator przód:
|
Fox 32 SC Float AX Performance Elite Fit4 Evol, 40mm skoku, 15x100mm sztywna oś, 44mm offset
|
Amortyzator tył:
|
X-Fusion Microlite RL, blokada skoku z manetki
|
Koła:
|
DT Swiss G 1800 Spline 25mm, 700c, Centerlock, 100x15mm przód, 142x12mm tył
|
Opony:
|
Schwalbe G-One Allround Evo Super Terrain, TLE, Addix Speedgrip, 700×45
|
Hamulce:
|
Shimano GRX 800 hydrauliczne
|
Tarcze hamulcowe:
|
Shimano RT800 160/160mm Centerlock
|
Manetki:
|
Shimano GRX 800 2×11 biegów
|
Przerzutka tył:
|
Shimano GRX 800 GS Shadow Plus 11 biegów
|
Przerzutka przód:
|
Shimano GRX 800 2 biegi
|
Kaseta:
|
Shimano Ultegra HG800 11 biegów 11-34t
|
Łańcuch:
|
Shimano HG 601 11 biegów
|
Korby:
|
Easton EC90 Carbon 47X32t (53/56 – 172.5mm, 59 – 175mm)
|
Suport:
|
Easton PF30
|
Siodło:
|
Niner z prętami Crn-Ti
|
Sztyca:
|
Niner RDO Carbon 400mm
|
Kierownica:
|
Easton EA50 AX (53/56- 440mm, 59- 460mm)
|
Mostek:
|
Niner RDO Carbon (53/56- 80mm, 59- 90mm)
|
Owijka:
|
Niner
|
Najważniejsze cechy:
Zawieszenie CVA stworzone na nowo do Gravela
Sercem MCR jest opatentowany, sprawdzony przez firmę Niner system zawieszenia CVA – Constantly Varying Arc (ciągle zmieniający się łuk). CVA jest aktywny, ale nie pochłaniający energii podczas wspinaczki i pedałowania; czuły i dający podparcie na zjazdach; spójny i kontrolowany w każdej sytuacji.
W przypadku MCR 9 RDO zmieniona została krzywa ugięcia, aby zwiększyć osiągi siedzącego, pedałującego rowerzysty. Jest tak zestrojony, aby był szczególnie wrażliwy na uderzenia o wysokiej częstotliwości i niskiej amplitudzie oraz żeby pracował bardziej liniowo z mniejszą progresją na końcu skoku.
Kontrola i komfort – pewność siebie jak nigdy dotąd
Dzięki zawieszeniu MCR 9 RDO zachęca do siedzenia głęboko w siodle i mocnego pedałowania przez rąbanki. Przywiera do ziemi i trzyma się w zakrętach jak bobslej. Prowadzi się stabilnie i pewnie podczas zjazdów z dużą prędkością. Pozostawia cię świeższym, nie marnotrawi twojej energii, izolując cię od uderzeń pochodzących z nierówności terenu.
Dziewięć rzeczy, które musisz wiedzieć
- 50mm stabilnego, a jednocześnie aktywnego skoku zawieszenia CVA, zapewniającego wybieranie małych często powtarzających się uderzeń, ale również tych dużych.
- Blokada tylnego amortyzatora na kierownicy, blokada przedniego amortyzatora.
- Rama wykonana z karbonu RDO, z jednoczęściowym kutym linkiem zawieszenia.
- Zintegrowany błotnik tylnego koła chroniący elementy zawieszenia przed brudem.
- 11 punktów montażowych do toreb bagażowych, koszyków na bidon i czego tylko zapragniesz.
- Demontowany hak przedniej przerzutki, umożliwiający korzystanie z napędów 1x lub 2x.
- Trwałe i wytrzymałe łożyska osi obrotu zawieszenia Enduro Max Black Oxide.
- Prześwit na oponę 700 x 50c i 650b x 2.0″.
- Zintegrowane prowadzenie pancerzy i przewodów hamulcowych, z pełnymi kanałami prowadzącymi – od początku do końca; również do sztycy regulowanej.