Każdy trasa jest twoja
Niezrównana wszechstronność tego gravelowego roweru zapewnia czystą, nieograniczoną swobodę i możliwość jazdy praktycznie wszędzie. Sprint po asfalcie, skręt na szutrową ścieżkę, potem na singletrack, przejazd kilka kilometrów, ponownie na asfalt, przecięcie alejki i powrót na ścieżkę rowerową. Żadna trasa nie jest wyzwaniem.
Specyfikacja:
Rama:
|
wykonana z aluminiowych hydroformowanych rurek, sztywna oś 12x142mm, mocowanie do bagażnika, błotnika i akcesoriów. DOŻYWOTNIA GWARANCJA
|
Widelec:
|
Niner Full Carbon RDO z mocowaniami do bagażnika, sakw, błotnika i bidonów, wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, 12x100mm sztywna oś
|
Koła 700c:
|
Stan's no Tubes Grail S1, 700c, 32h, Piasty Stan's no Tubes Neo, Centerlock, 100x12mm przód, 142x12mm tył
|
Opony 700c:
|
Schwalbe G-One Allround Evo Super Terrain, TLE, Addix Speedgrip, 700×45
|
Hamulce:
|
Sram Rival 1 HRD FM hydrauliczne
|
Tarcze hamulcowe:
|
Sram Centerline 160/160mm Centerlock
|
Manetki:
|
Sram Rival 1 HRD
|
Przerzutka tył:
|
Sram Rival 1 11 biegów
|
Kaseta:
|
Sram PG 1130 11 biegów 11-42t
|
Łańcuch:
|
Sram PC 1130 11 biegów
|
Korby:
|
Easton EA90 40t 172.5MM
|
Suport:
|
Easton PF30
|
Siodło:
|
Niner z prętami Cr-Mo
|
Sztyca:
|
Niner Carbon 400mm
|
Kierownica:
|
Easton EA50 AX 440mm
|
Mostek:
|
Niner Alu 80mm
|
Owijka:
|
Niner
|
Najważniejsze cechy:
Przygoda czeka
RLT 9 Alu maksymalizuje swobodę poruszania się i dostęp do mało uczęszczanych dróg. Dzięki dostępnym cenowo, wysokowydajnym materiałom, eleganckiej inżynierii oraz w pełni funkcjonalnej specyfikacji, nic nie powstrzyma przed osiągnięciem swoich terenowych aspiracji. Nie ma nawierzchni, po której nie można przejechać, ani bocznych dróg, które trzeba ominąć. A co najważniejsze, RLT 9 Alu oferuje niezrównaną jakość jazdy.
Niner RLT 9 Alu pospawany jest z hydroformowanych rurek z aluminium 6061. Materiał ten jest powszechnie chwalony za przystępność i wszechstronność. Przed spawaniem rury są kształtowane, aby zoptymalizować ich wytrzymałość, trwałość, sztywność, zachowując przy tym możliwie jak najmniejszą wagę.
Najnowsza wersja zachwalanej aluminiowej ramy gravelowej ma nowe, kute jarzmo tylnego trójkąta, aby zwiększyć prześwit opony i poprawić sztywność tylnego trójkąta.
Alu rama z carbonowym widelcem RDO
RLT 9 Alu zawiera całkowicie nowy widelec z włókna węglowego Race Day Optimized (RDO). Jest zbudowany w unikalnym procesie, który optymalizuje całkowite zagęszczenie warstw włókien węglowych pod wpływem ciepła i ciśnienia. Maksymalizując stosunek mat z włókna węglowego do żywicy w gotowym produkcie, powstaje widelec lekki i sztywny, a jednocześnie doskonale pochłaniający drgania i nierówności.
Przewód hamulcowy jest poprowadzony wewnętrznie. Liczne mocowania bagażnika, błotników i ładunków sprawiają, że łatwo jest zapakować dużo bagaży. Oś przelotowa 12 x 100 mm i płaskie mocowanie hamulca tarczowego są kompatybilne ze współczesnymi komponentami. Dla pełnego przygotowania do jazdy poza trasami, nowy widelec ma wewnętrzne prowadzenie przewodu i dopasowanie dla lampki zasilanej dynamem w piaście.
Ty decydujesz na jakich kołach chcesz jeździć
Przy większym prześwicie niż kiedykolwiek wcześniej, RLT 9 ALU może pomieścić opony o szerokości 700x50c. Ten rower może pomieścić również koła 650b i opony o szerokości do 2,0″.
Funkcje ramy umożliwiające długie wyprawy
RLT 9 Alu jest stworzony do podróżowania po szutrowych drogach na całym świecie. Wiele punktów montażowych na ramie daje możliwość dopasowania bidonów, toreb, bagażników, błotników i szczerze mówiąc, prawie każdego akcesorium, które można przykręcić do roweru. Customowe torby montowane na ramie nie wymagają pasków, dzięki czemu prawie każdy sprzęt można zabrać ze sobą na wycieczkę.
Schludność stoi zaraz obok religijności. W pełni wewnętrzne prowadzenie kabli utrzymuje ramę w czystym looku. Dzięki mufie suportu PF30 bez problemu można złożyć single speed. Rower jest kompatybilny z mechaniczną lub elektroniczną grupą napędową w wersji 2x11, 1x11 lub 1x12.