Nie chodzi o to, gdzie jesteś, ale o to, dokąd zmierzasz.
RLT 9 Steel jest dla turystów, rowerzystów, którzy poszukują klasycznej estetyki, gładkiej, giętej stali. Niezależnie od tego, czy jedziesz asfaltową, czy żwirową drogą, ten rower ma ochotę na długie przygody. Mając dużo miejsca na cały sprzęt, jedyną rzeczą, która powstrzymuje Cię przed kolejną wyprawą, jest wyobraźnia.
Specyfikacja:
Rama:
|
spawana ze stalowych rurek Reynolds 853, sztywna oś 12x142mm, mocowanie do bagażnika, błotnika i akcesoriów. DOŻYWOTNIA GWARANCJA
|
Widelec:
|
Niner Full Carbon RDO z mocowaniami do bagażnika, sakw, błotnika i bidonów, wewnętrzne prowadzenie przewodu hamulcowego, 15x100mm sztywna oś
|
Koła 700c:
|
DT Swiss G 1800 Spline 25mm, 700c, Centerlock, 100x15mm przód, 142x12mm tył
|
Opony 700c:
|
Schwalbe G-One Allround Evo Super Terrain, TLE, Addix Speedgrip, 700×45
|
Hamulce:
|
Sram Rival 1 HRD FM hydrauliczne
|
Tarcze hamulcowe:
|
Sram Centerline 160/160mm Centerlock
|
Manetki:
|
Sram Rival 1 HRD
|
Przerzutka tył:
|
Sram Rival 1 11 biegów
|
Kaseta:
|
Sram PG 1130 11 biegów 11-42t
|
Łańcuch:
|
Sram PC 1130 11 biegów
|
Korby:
|
Easton EA90 40t (53/56 – 172.5MM, 59 – 175MM)
|
Suport:
|
Easton PF30
|
Siodło:
|
Niner z prętami Cr-Mo
|
Sztyca:
|
Niner Carbon 400mm
|
Kierownica:
|
Easton EA50 AX (53/56- 440mm, 59- 460mm)
|
Mostek:
|
Niner Alu (53/56- 80mm, 59- 90mm)
|
Owijka:
|
Niner
|
Najważniejsze cechy:
Dlaczego stalowe Ninery są tak genialne?
Reynolds 853 to idealny materiał do tworzenia ram rowerowych. Zamiast osłabienia przez ciepło, spawy ramy wzmacniają się po spawaniu TIG. Pozwala to na stosowanie cieńszych, lżejszych rur bez poświęcenia trwałości lub wytrzymałości ramy.
Ponadto rowery o stalowej ramie cieszą się zasłużoną reputacją dzięki solidności i niezawodności. Stal pozwala uniknąć głębokich rys, wgnieceń oraz wybacza ostre traktowanie, które towarzyszy najlepszym przygodom. Bez względu na to, czy jesteś w trakcie wycieczki międzykontynentalnej, czy dojeżdżasz do pracy, RLT 9 Steel uwielbia być obładowany bagażem i toczyć się przed siebie.
Stalowa rama, widelec RDO
RLT 9 Steel wyposażyliśmy w nasz całkowicie nowy widelec z włókna węglowego RDO. Połączenie stalowej ramy i karbonowego widelca z pewnością zapewni płynną jazdę, niezależnie od czasu jej trwania. Ten pięknie zaprojektowany widelec składa się ze słynnych włókien węglowych Race Day Optimized (RDO). Jest zbudowany w unikalnym procesie, który optymalizuje całkowite zagęszczenie warstw włókien węglowych pod wpływem ciepła i ciśnienia. Maksymalizując stosunek mat z włókna węglowego do żywicy w gotowym produkcie, otrzymujemy widelec lekki i sztywny, a jednocześnie poprawiamy jego pochłanianie drgań i nierówności.
Zwróciliśmy uwagę na estetykę i funkcjonalność tego widelca. Przewód hamulcowy jest poprowadzony wewnętrznie. Liczne mocowania bagażnika, błotników i ładunków sprawiają, że łatwo jest zapakować dużo bagaży. Osie przelotowe 12 x 100 mm i płaskie mocowanie hamulca tarczowego są kompatybilne ze współczesnymi komponentami. Nowy widelec ma wewnętrzne prowadzenie przewodu i dopasowanie dla lampki zasilanej dynamem w piaście.
Ty decydujesz na jakich kołach chcesz jeździć
Przy większym prześwicie niż kiedykolwiek wcześniej, RLT 9 RDO może pomieścić opony o szerokości 700x50c. Ten rower może pomieścić również koła 650b i opony o szerokości do 2,0″.
Funkcje ramy umożliwiające długie wyprawy
Ten rower ma 26 punktów montażowych, dzięki którym możesz wyposażyć swój rower w tyle toreb, butelek i bagażników, ile potrzebujesz. Możesz przewieźć wszystko, od listu miłosnego po strój gracza futbolu amerykańskiego…
Zaprojektowaliśmy również specjalne torby dla każdego rozmiaru ramy, które mocują się bezpośrednio do ramy. Nigdy więcej latających pasków i klamer. Tylko starannie zaprojektowana czysta w formie rama gotowa do następnej podróży.