ROWER NA WSZYTSKIE WYPRAWY ORAZ DWA RÓZNE KOŁA
Załaduj furgonetkę, ruszaj w drogę, wdrap się na górę, zjedź, przeskocz gap, wrzuć rower z powrotem do furgonetki, jedź do Bike park-u i pokonuj okrążenia. Do diabła, możesz nawet wspiąć się na linię startu najtrudniejszych wyścigów na świecie. Mocną stroną Nomada jest gotowość i uniwersalność gdziekolwiek i kiedykolwiek. Jedyne, czego potrzebuje, to jeździec chętny do szaleństw.
Zdjęcie służy tylko celom poglądowym, specyfikacja roweru może różnić się od wersji zaprezentowanej na zdjęciu.
SPECYFIKACJA:
|
Rama
|
Carbon C 29"x 27.5” 170mm Travel VPP™
|
|
Damper
|
RockShox Super Deluxe Select, 230x65
|
|
Amortyzator
|
FOX 38 Float Performance, 170mm
|
|
Przerzutka
|
SRAM NX Eagle, 12spd
|
|
Manetka
|
SRAM NX Eagle, 12spd
|
|
Kaseta
|
SRAM PG1230, 12spd, 11-50t
|
|
Łańcuch
|
SRAM NX Eagle, 12spd
|
|
Wkład Suportu
|
SRAM DUB 68/73mm Threaded BB
|
|
Stery
|
Cane Creek 10 IS Integrated Headset
|
|
Opona Tył
|
Maxxis Minion DHR II 27.5"x2.4" EXO+, 3C MaxxTerra
|
|
Opona Przód
|
Maxxis Assegai 29"x2.5" EXO+, 3C MaxxGrip
|
|
Piasta Przód
|
SRAM MTH 716, 15x110, Torque Cap, 32h
|
|
Piasta Tył
|
SRAM MTH 746, 12x148, 32h
|
|
Obręcze
|
RaceFace AR Offset 30 29" – front RaceFace AR Offset 30 29" – rear Rims
|
|
Tarcza hamulcowa Przód
|
Avid Centerline 200mm
|
|
Tarcza hamulcowa Tył
|
Avid Centerline 200mm
|
|
Hamulce
|
SRAM G2 RE
|
|
Korby
|
SRAM Descendant Eagle 148 DUB 30t
|
|
Kierownica
|
e13 TRS Base, 800mm
|
|
Wspornik Kierownicy
|
e.13 Base 40mm
|
|
Siodełko
|
WTB Silverado Race Medium CroMo
|
|
Wspornik Siodła
|
SDG Tellis Dropper, 31.6
|
|
Chwyty
|
Santa Cruz Bicycles House Grips
|
Gwarancja na ramę oraz łożyska zawieszenia: dożywotnia (po rejestracji na stronie Santa Cruz)
Gwarancja na osprzęt: 24 miesiące
NAJWAŻNIEJSZE CECHY NOMAD 6:
- Skok 170mm
Wszystko, czego każdy potrzebuje, na rowerze z pojedynczą koroną przeznaczonym na najbardziej strome szlaki to skok 170 mm zarówno ramy jak i widelca. 170 mm widelca o średnicy 38 mm i 170 mm tylnego zawieszenia VPP™, kompatybilne zarówno z amortyzatorami sprężynowymi, jak i powietrznymi. To najlepszy zestaw.
- Pudełko na rękawiczki
Umieść wszystko, czego potrzebujesz do jazdy pod uspokajająco wysokiej jakości zatrzaskiem w dolnej rurze, w tym rękawiczki do jazdy. Schowek na rękawiczki jest również wyposażony w dwie wyrafinowane torby do przechowywania niezbędnych rzeczy.
- Rama Carbonowa C oraz CC
Santa Cruz oferuje dwa rodzaje włókna węglowego w ramie — najwyższej klasy karbon CC i niedrogi karbon C. Chociaż mają tę samą sztywność i wydajność, CC jest lżejszy.
- VPP™
Zawieszenie VPP™ można zoptymalizować, aby uzyskać równowagę między wydajnością pedałowania a pełną sprawnością w pokonywaniu wybojów. Nomad jest wyjątkowy w pochłanianiu największych uderzeń, dzięki czemu jego jeździec może szarżować mocniej i z większą pewnością w najgorszym terenie. Ale ponieważ wciąż efektywnie pedałuje, pokonywanie najlepszych, najwyższych szlaków nie jest obowiązkiem, jak w przypadku innych rowerów.
- Szczegóły mają znaczenie
Detale ramy są uzupełnione schludnym błotnikiem chroniącym tylny amortyzator, gumowanym ochraniaczem dolnej rury, który chroni przed uderzeniami, oraz uporządkowanym prowadzeniem kabli w ramie i wahaczu.
- Proporcjonalne geo
Długość tylnego trójkąta i kąt siodełka są dopasowane do rozmiaru ramy, dzięki czemu każdy rowerzysta, bez względu na wzrost, uzyskuje taką samą równowagę geometrii i właściwości jezdnych.
- Koła MX
Mieszana konfiguracja kół z 29-calowym przednim kołem zapewnia przyczepność i stabilność, a 27,5-calowe tylne koło umożliwia szybkie kierowanie i podnoszenie tylnego koła. Mieszanie tego, co najlepsze z obu światów.
- Odwróć swój chip
W pozycji Low częstotliwość wstrząsów staje się bardziej progresywna, szczególnie pod koniec uderzenia, i można uzyskać pewien opór od dołu. W ustawieniu High rower jedzie nieco wyżej w swoim skoku i zapewnia kierowcy większe wsparcie w połowie skoku.
- Czułość i przyczepność
W modelu Nomad obniżenie blokady zapobiegającej przysiadom zmniejszyło odrzut pedału podczas dużych uderzeń o krawędź przy dużej prędkości, a jednocześnie poprawiło ogólną czułość zawieszenia, aby utrzymać przyczepność przy wszystkich prędkościach. W górę i w dół.
- Zbudowane do końca
Krótkie, mocne, obracające się w przeciwnych kierunkach piwoty łączą przedni i tylny trójkąt, tworząc wyjątkowo solidną konstrukcję, które zmniejsza boczne wyginanie. Prosta konstrukcja w której skład wchodzą tuleje oraz śruby utrzymują wszystko razem. Łożyska o dużej średnicy lepiej znoszą prace oraz poprawiają jej płynność, dodatkowo są objęte bezpłatną dożywotnią gwarancją, a dolny łącznik zawiera port smarowania dla szybkiej i łatwej konserwacji.