Producenci
Promocje
Hamulec przód Hope Tech 3 X2 stalowy oplot Czerwony
Hamulec przód Hope Tech 3 X2 stalowy oplot Czerwony

539,00 zł

Cena regularna: 899,00 zł

Rower Cannondale Quick Disc 5 Matte Black
Rower Cannondale Quick Disc 5 Matte Black

2 849,00 zł

Cena regularna: 3 199,00 zł

Rower Cannondale Scalpel Carbon 4 Jungle Green
Rower Cannondale Scalpel Carbon 4 Jungle Green

13 999,00 zł

Cena regularna: 16 799,00 zł

Rower Cannondale Mavaro NEO 4 Midnight Blue
Rower Cannondale Mavaro NEO 4 Midnight Blue

15 999,00 zł

Cena regularna: 25 699,00 zł

Rower Cannondale Jekyll 29” Carbon 2 Graphite
Rower Cannondale Jekyll 29” Carbon 2 Graphite

16 500,00 zł

Cena regularna: 19 599,00 zł

Rower Cannondale Caad 13 Disc 105 Matte Black
Rower Cannondale Caad 13 Disc 105 Matte Black

8 500,00 zł

Cena regularna: 12 399,00 zł

Sprężyna rowerowa Rock Shox AM Spring do dampera MC RED 134 x 47,5–55, 450 lb
Sprężyna rowerowa Rock Shox AM Spring do dampera MC RED 134 x 47,5–55, 450 lb

125,00 zł

Cena regularna: 209,00 zł

szt.
Sprężyna rowerowa Rock Shox AM Spring do dampera MC RED 134 x 47,5–55, 500 lb
Sprężyna rowerowa Rock Shox AM Spring do dampera MC RED 134 x 47,5–55, 500 lb

125,00 zł

Cena regularna: 209,00 zł

szt.
Sprężyna rowerowa Rock Shox AM Spring do dampera RED 134 x 47,5–55, 400 lb
Sprężyna rowerowa Rock Shox AM Spring do dampera RED 134 x 47,5–55, 400 lb

125,00 zł

Cena regularna: 209,00 zł

szt.
Sprężyna rowerowa MRP 550+ progresywna do dampera
Sprężyna rowerowa MRP 550+ progresywna do dampera

389,00 zł

Cena regularna: 555,00 zł

szt.
Sprężyna rowerowa MRP 400+ progresywna do dampera
Sprężyna rowerowa MRP 400+ progresywna do dampera

389,00 zł

Cena regularna: 555,00 zł

szt.
Damper Öhlins TTX 1 Air Trunnion 185x 55mm
Damper Öhlins TTX 1 Air Trunnion 185x 55mm

2 849,00 zł

Cena regularna: 3 799,00 zł

szt.

Zrób prezent - kup Voucher Thirty Three Bicycle Studio

Ostatnio na area 33
Jak serwisować hamulce?

Nienaganny stan techniczny hamulców rowerowych to gwarancja komfortowej i bezpiecznej jazdy. Wszelkie uszczerbki w działaniu czy widoczne ślady użycia to nie jedyne symptomy sugerujące, że czas na serwis. W układ hamulcowy należy zaglądać regularnie, aby nie tracić poczucia pewności na trasie. Nie masz jeszcze wprawy w tej dziedzinie? Zastanawiasz się, jak regenerować hamulce w rowerze? A może potrzebujesz dodatkowej pomocy profesjonalistów? Za moment rozwiejemy wszelkie wątpliwości!

Jak dobrać hamulce marki Hope do swojego roweru?

Za bezpieczeństwo podczas jazdy na rowerze odpowiedzialnych jest wiele elementów. Hamulce są tymi najważniejszymi. Wybór odpowiedniej opcji, poprzedzony dobrą znajomością sprzętu oraz swoich możliwości, dotyczy wszystkich rowerzystów — zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. W sprzedaży dostępne są różne rozwiązania, na które warto zwrócić uwagę. Dziś przyjrzymy się hamulcom Hope, marki obecnej na rynku już od 25 lat. Który mechanizm okaże się odpowiedni dla dyscypliny Enduro, a który spełni swoje zadanie w kolarstwie szosowym?

Całkiem nowy Lefty Ocho

Całkiem nowy Lefty Ocho

Zawieszenie niewiary.


Nowy amortyzator Cannondale Lefty Ocho

 

Lefty zawsze był skierowany do tych, którzy uwierzyli. Tych, którzy potrafili wyjść poza ramy tego, co oczywiste i zwyczajne, i wejść do krainy osiągów leżącej tuż za granicami status quo. Ale bądźmy realistami. Zawsze wymagało to zrobienia kroku w nieznane, odłożenia na półkę powszechnych przekonań i uwierzenia, że istnieje lepsze rozwiązanie. Nagrodą za tę odwagę i otwartość były niezrównane wrażenia z jazdy. Lekkość, sztywność i precyzja zagrzewające do szybszej i ostrzejszej jazdy od pierwszego kilometra.
 

Po 18 latach doskonalenia oryginału, nadszedł czas na nowe spojrzenie na nasz pionierski projekt. Na ponowne przesunięcie granic. I przy okazji zawrócenie w kilku głowach!

Przedstawiamy całkowicie nowego Lefty Ocho, przełomowego siódmego spadkobiercę oryginalnego przewrotowcą. Najbardziej zaawansowany, płynny i precyzyjny ultralekki widelec XC, jaki kiedykolwiek wyprodukowano. Stworzony dla Tych, którzy Uwierzyli.


Najlepszy  na świecie amortyzator XC.
Uwierz w to!

Nowy amortyzator Cannondale Lefty Ocho

Całkowicie nowy Lefty Ocho powstał dla zawodnika XC, który wierzy w wyniki.

W niezwykłą płynność amortyzacji, która jest wynikiem minimalnego tarcia osiągalnego w konstrukcji widelców.
W prędkość zmieniającą się podjazdy we wspomnienie, która jest wynikiem jazdy na jednym z najlżejszych amortyzatorów na świecie.
W precyzję wyboru linii przejazdu, która jest wynikiem najwyższej w klasie sztywności, zestrojonej pod całkowitą kontrolę.
W poczucie pewności, które jest wynikiem jazdy na najbardziej zaawansowanym, przełomowym, przeczącym stereotypom i wygrywającym wyścigi widelcu, jaki kiedykolwiek stworzono.

To są te wyniki, z których wynikają... cóż... prawdziwe wyniki...

Przykazanie pierwsze: zmniejsz masę.

Pierwszy na świecie jednopółkowy amortyzator XC z pojedynczą golenią redukuje masę w najbardziej oczywisty sposób. Dzięki jednej koronie i jednej goleni, cały materiał jest skupiony tam, gdzie wymaga tego sztywność i wytrzymałość. Efektem jest jeden z najlżejszych amortyzatorów na świecie - o 250 g lżejszy od poprzedniego Lefty.

Niższa masa nieresorowana w porównaniu z tradycyjnymi widelcami przyspiesza reakcję na nierówności. Lżejsza jest też stożkowa rura sterowa, zapewniająca pełną kompatybilność ze standardami. Jedna korona jedynego króla.


Najpłynniejszy

Amortyzacja wiąże się z ruchem. Im płynniejszy ten ruch, tym lepiej wykonuje ona swoją pracę. Izoluje od uderzeń. Płynie przez skały jak po maśle. Utrzymuje rower na wybranej linii... a Ciebie na rowerze. Jeśli chodzi o płynność ugięcia, Ocho stanowi klasę sam w sobie.

Ma mniej generujących tarcie elementów ślizgowych i uszczelek, niż jakikolwiek inny widelec. Nowy, bardziej czuły tłumik Chamber. A także kolejną ewolucję Delta Cage - rewolucyjnej konstrukcji Lefty‘ego, w której ugięcie opiera się na łożyskach igiełkowych. Wszystko to składa się na najbardziej płynną amortyzację na rynku.

Bez tarcia, bez zacinania i bez zawahania, bez względu na to, jak mocno napierasz. Po prostu zawsze czysta i płynna praca zawieszenia, dla całkowitej kontroli.

 

Wyścigowo zestrojona sztywność.

Amortyzator Lefty Ocho jest najsztywniejszym z lekkich amortyzatorów XC, co niewątpliwie jest dobrą informacją. Ale wyróżnia go nie to, jak bardzo jest sztywny, ale w jaki sposób.
Każdy kij ma dwa końce: zbyt niska sztywność powoduje, że rower prowadzi się jak talerz rozgotowanego makaronu. Ale sztywność zbyt wysoka, lub w niewłaściwych miejscach, to rower odbijający się od przeszkód, zamiast płynący po nich.

Unikalna jednopółkowa konstrukcja oraz goleń o trójkątnym przekroju dają nam możliwość kształtowania sztywności w niespotykanym dotąd zakresie. Sztywność dla pewności, elastyczność dla płynności.


SZCZEGÓŁY:



A. Pierwszy na świecie amortyzator XC z jedną półką i jedną golenią, dla jedynych w swoim rodzaju osiągów.
B. Typowa stożkowa rura sterowa (tapered) 1-1/2” na 1-1/8”. Lekkość i prostota, w standardzie.
C. Prosta, niezawodna, sterowana linką manetka, włącza blokadę skoku widelca lub jednocześnie widelca i dampera.
D. Guide Guard. Prosty i silny działający płynnie w każdej sytuacji. 
E. Z tylko jedną golenią, Ocho wymaga znacznie mniejszej liczby uszczelnień, co redukuje tarciei zapewnienia płynne działanie.
F. Zawór powietrzny SideCar. Łatwiejszy dostęp. Mniejsze ryzyko zabrudzenia tarczy.
G. Rebound Adjust.


Podsumowanie

Całkiem nowy Amortyzator Lefty Ocho. Po prostu najbardziej zaawansowany, najbardziej płynny i najbardziej precyzyjny ultralekki amortyzator XC, jaki kiedykolwiek ujrzał światło dzienne. Stworzony z myślą o wyzwaniach. Stworzony do wygrywania. Stworzony dla tych, którzy Uwierzyli.

Najpłynniejsza praca
Najpłynniejsza praca wśród wszystkich amortyzatorów na rynku. Bez tarcia i zacinania, niezależnie od okoliczności.
Po prostu zawsze gładka i czuła praca, dla całkowitej kontroli.

Wyścigowo zestrojona sztywność
Powiększona i uproszczona jednopółkowa konstrukcja Lefty Ocho zapewnia najlepszą w klasie sztywność, zestrojoną pod kątem precyzyjnego prowadzenia.

Lekki, na poważnie
Jeden z najlżejszych widelców XC, jaki kiedykolwiek wyprodukowano. Masa o 250 g niższa od poprzedniego Lefty’ego oznacza błyskawiczne podjeżdżanie i lżejszy, bardziej zwinny przód.



do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl