Zawieszenie niewiary.
Lefty zawsze był skierowany do tych, którzy uwierzyli. Tych, którzy potrafili wyjść poza ramy tego, co oczywiste i zwyczajne, i wejść do krainy osiągów leżącej tuż za granicami status quo. Ale bądźmy realistami. Zawsze wymagało to zrobienia kroku w nieznane, odłożenia na półkę powszechnych przekonań i uwierzenia, że istnieje lepsze rozwiązanie. Nagrodą za tę odwagę i otwartość były niezrównane wrażenia z jazdy. Lekkość, sztywność i precyzja zagrzewające do szybszej i ostrzejszej jazdy od pierwszego kilometra.
Po 18 latach doskonalenia oryginału, nadszedł czas na nowe spojrzenie na nasz pionierski projekt. Na ponowne przesunięcie granic. I przy okazji zawrócenie w kilku głowach!
Przedstawiamy całkowicie nowego Lefty Ocho, przełomowego siódmego spadkobiercę oryginalnego przewrotowcą. Najbardziej zaawansowany, płynny i precyzyjny ultralekki widelec XC, jaki kiedykolwiek wyprodukowano. Stworzony dla Tych, którzy Uwierzyli.
Najlepszy na świecie amortyzator XC.
Uwierz w to!
Całkowicie nowy Lefty Ocho powstał dla zawodnika XC, który wierzy w wyniki.
W niezwykłą płynność amortyzacji, która jest wynikiem minimalnego tarcia osiągalnego w konstrukcji widelców.
W prędkość zmieniającą się podjazdy we wspomnienie, która jest wynikiem jazdy na jednym z najlżejszych amortyzatorów na świecie.
W precyzję wyboru linii przejazdu, która jest wynikiem najwyższej w klasie sztywności, zestrojonej pod całkowitą kontrolę.
W poczucie pewności, które jest wynikiem jazdy na najbardziej zaawansowanym, przełomowym, przeczącym stereotypom i wygrywającym wyścigi widelcu, jaki kiedykolwiek stworzono.
To są te wyniki, z których wynikają... cóż... prawdziwe wyniki...
Przykazanie pierwsze: zmniejsz masę.
Pierwszy na świecie jednopółkowy amortyzator XC z pojedynczą golenią redukuje masę w najbardziej oczywisty sposób. Dzięki jednej koronie i jednej goleni, cały materiał jest skupiony tam, gdzie wymaga tego sztywność i wytrzymałość. Efektem jest jeden z najlżejszych amortyzatorów na świecie - o 250 g lżejszy od poprzedniego Lefty.
Niższa masa nieresorowana w porównaniu z tradycyjnymi widelcami przyspiesza reakcję na nierówności. Lżejsza jest też stożkowa rura sterowa, zapewniająca pełną kompatybilność ze standardami. Jedna korona jedynego króla.
Najpłynniejszy
Amortyzacja wiąże się z ruchem. Im płynniejszy ten ruch, tym lepiej wykonuje ona swoją pracę. Izoluje od uderzeń. Płynie przez skały jak po maśle. Utrzymuje rower na wybranej linii... a Ciebie na rowerze. Jeśli chodzi o płynność ugięcia, Ocho stanowi klasę sam w sobie.
Ma mniej generujących tarcie elementów ślizgowych i uszczelek, niż jakikolwiek inny widelec. Nowy, bardziej czuły tłumik Chamber. A także kolejną ewolucję Delta Cage - rewolucyjnej konstrukcji Lefty‘ego, w której ugięcie opiera się na łożyskach igiełkowych. Wszystko to składa się na najbardziej płynną amortyzację na rynku.
Bez tarcia, bez zacinania i bez zawahania, bez względu na to, jak mocno napierasz. Po prostu zawsze czysta i płynna praca zawieszenia, dla całkowitej kontroli.
Wyścigowo zestrojona sztywność.
Amortyzator Lefty Ocho jest najsztywniejszym z lekkich amortyzatorów XC, co niewątpliwie jest dobrą informacją. Ale wyróżnia go nie to, jak bardzo jest sztywny, ale w jaki sposób.
Każdy kij ma dwa końce: zbyt niska sztywność powoduje, że rower prowadzi się jak talerz rozgotowanego makaronu. Ale sztywność zbyt wysoka, lub w niewłaściwych miejscach, to rower odbijający się od przeszkód, zamiast płynący po nich.
Unikalna jednopółkowa konstrukcja oraz goleń o trójkątnym przekroju dają nam możliwość kształtowania sztywności w niespotykanym dotąd zakresie. Sztywność dla pewności, elastyczność dla płynności.
SZCZEGÓŁY:
A. Pierwszy na świecie amortyzator XC z jedną półką i jedną golenią, dla jedynych w swoim rodzaju osiągów.
B. Typowa stożkowa rura sterowa (tapered) 1-1/2” na 1-1/8”. Lekkość i prostota, w standardzie.
C. Prosta, niezawodna, sterowana linką manetka, włącza blokadę skoku widelca lub jednocześnie widelca i dampera.
D. Guide Guard. Prosty i silny działający płynnie w każdej sytuacji.
E. Z tylko jedną golenią, Ocho wymaga znacznie mniejszej liczby uszczelnień, co redukuje tarciei zapewnienia płynne działanie.
F. Zawór powietrzny SideCar. Łatwiejszy dostęp. Mniejsze ryzyko zabrudzenia tarczy.
G. Rebound Adjust.
Podsumowanie
Całkiem nowy Amortyzator Lefty Ocho. Po prostu najbardziej zaawansowany, najbardziej płynny i najbardziej precyzyjny ultralekki amortyzator XC, jaki kiedykolwiek ujrzał światło dzienne. Stworzony z myślą o wyzwaniach. Stworzony do wygrywania. Stworzony dla tych, którzy Uwierzyli.
Najpłynniejsza praca
Najpłynniejsza praca wśród wszystkich amortyzatorów na rynku. Bez tarcia i zacinania, niezależnie od okoliczności.
Po prostu zawsze gładka i czuła praca, dla całkowitej kontroli.
Wyścigowo zestrojona sztywność
Powiększona i uproszczona jednopółkowa konstrukcja Lefty Ocho zapewnia najlepszą w klasie sztywność, zestrojoną pod kątem precyzyjnego prowadzenia.
Lekki, na poważnie
Jeden z najlżejszych widelców XC, jaki kiedykolwiek wyprodukowano. Masa o 250 g niższa od poprzedniego Lefty’ego oznacza błyskawiczne podjeżdżanie i lżejszy, bardziej zwinny przód.