Zawieszenia ExtremeRacingShox do rowerów górskich są jednymi z najlepszych na rynku, cenione przez światowych sportowców i zespoły. EXT R&D rozwijał swoje zawieszenie żeby: stworzyć amortyzator oraz damper MTB najbardziej zaawansowany technologicznie, zapewnić najlepsze osiągi zwracając uwagę na dynamiczną geometrię roweru oraz potrzeby rowerzysty.
Specyfikacja:
SYSTEM MONTAŻU: TRUNNION 225X75;
4 regulacje: szybka kompresja, wolna kompresja, szybkość powrotu i blokada skoku;
Główny tłok Ø29 mm o dużym przepustowości;
Zawór tłoka o średnicy Ø24 mm;
Tłoczysko o średnicy Ø14 mm;
Odseparowany obwód oleju kompresji ugięcia i powrotu;
Powłoka o ultra niskim współczynniku tarcia;
Technologia antydobiciowa HBC z szerokim zakresem regulacji;
Bardzo niskie ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym dla większej czułości (55 PSI);
Możliwe totalnie customowe zaworowanie;
Brak kawitacji;
Bardzo niska histereza zapewniająca wysoką dynamikę reakcji zawieszenia;
Bardzo wysoki przepływ turbulentny mający na celu zminimalizowanie zależności pomiędzy temperaturą oleju, a pracą amortyzatora;
Uszczelki Energize o bardzo niskim współczynniku tarcia;
Cieńszy odbój końca skoku;
Nowe pokrętło regulacji powrotu zapewniające łatwiejszą wymianę sprężyny.
W KOMPLECIE: damper, 2 sprężyny o wybranych twardościach.
Tulejki montażowe sprzedawane oddzielnie!
Najważniejsze cechy:
Podobno jak jego młodszy brat do enduro, damper zjazdowy EXT ARMA HBC V3 otrzymał wiele ulepszeń w stosunku do poprzedniego modelu.
Pamiętając o jego downhillowym przeznaczeniu, został przeprojektowany tak, aby pasował do większej ilości ram. Pasuje do mocowań metrycznych, calowych jak i trunnion.
HBC, czyli system anty dobiciowy, został przeprojektowany i posiada dużo większy zakres regulacji. Dzięki temu można zastosować bardziej miękkie sprężyny, przy jednoczesnym braku dobić i dobrym wsparciu środka skoku. Technologia ta pozwala na użycie cieńszych odbojów anty dobiciowych, przez co zwiększa się użyteczna ilość skoku.
ARMA HBC V3 został zaprojektowany dla rowerzystów, którzy chcą mieć niezwykle czuły amortyzator tylny przy jednoczesnym uczuciu niekończącego się skoku dzięki systemowi anty dobiciowemu.