Najlżejsza kaseta 12 rzędowa pod system montażu Sram XD od firmy Garbaruk łączy w sobie wysoką jakoś, unikalny wygląd i wagę 340 gram. Wykonana jest z dwóch materiałów takich jak stal - 11 trybów dolnych wyciętych z jednego kawałka oraz aluminium największa zębatka. Kasta posiada najmniejszą zębatkę o 10 zębach, a największą 52T co daje zakres 520%. Do tego jest bardzo płynnie stopniowana dzięki czemu zmiana przełożenia nie jest aż tak agresywna oraz twarda. Specjalnie wyprofilowane zęby zapewniają płynne przejście łańcucha oraz kompatybilność z łańcuchami 12 sp.
Specyfikacja:
- Zakres przełożeń: 10-52T
- Wykonane z Chromoly steel alloy + 7075-T651 Aluminum Alloy (largest cog)
- Wykonane za pomocą Obróbka CNC
- Ilość biegów: 12-speed
- Waga: 340±1% gram
- Stopniowanie zębatek: 10-12-14-16-18-21-24-28-32-37-44-52
- Kompatybilność przerzutek: SRAM 12-speed: XX1 Eagle, X01 Eagle, GX Eagle, NX Eagle, XX1 AXS, X01 AXS, GX AXS. Shimano 12-speed: RD-M7100 (SLX), RD-M8100 (XT), RD-M9100 (XTR) SGS (long-cage) version only, RD-M6100 (Deore)-SGS
- System montażu na bębenek piasty: Sram XD
- Kompatybilność z E-bike: No
- Kolor: czerwony
Najlżejsza na rynku kaseta MTB do bębenka piasty Sram XD lub XDR
Ważąca 340 gramów kaseta Garbaruk kompatybilna z bębenkiem Sram XD jest bezkompromisowym rozwiązaniem przewyższającym którykolwiek z istniejących konkurencyjnych produktów na rynku. Wszystkie elementy pozwalają osiągnąć najniższa możliwą wagę, 11 trybów wyciętych z jednego kawałka stali oraz aluminiowy tryb 52 t z przymocowanymi do dolnej części za pomocą 12 śrubek.
Dzięki zasięgowi 520% nasze rozwiązanie zapewnia najszerszy zakres przełożeń z tak lekkiego produktu, co daje możliwość wspinania się na najbardziej strome góry.
Precyzyjnie wykonane z aluminium i stali
Wyprodukowanie tak lekkiej kasety MTB wymaga precyzyjnej obróbki CNC. Największa zębatka jest wykonana ze stopu aluminium 7075-T6 i anodowana w przyciągającej wzrok gamie 8 kolorów: czarnym, niebieskim, złotym, zielonym, pomarańczowym, czerwonym, srebrnym, fioletowym. Jednocześnie frezowana jest 11 rzędową dolna część z jednego kawałka stali hartowanej następnie zostaje ona pokryta trwałą powłoką niklową, aby zapewnić maksymalną trwałość.