ŻADNYCH KOMPROMISÓW – DOSTOSUJ PRACĘ AMORTYZATORA DO TRASY W MGNIENIU OKA
Dzięki MRP Ramp Control w ciągu ułamka sekundy poprzez regulację pokrętłem, dostroisz amortyzator. Normalnie musiałbyś to wykonać za pomocą tokenów metodą prób i błędów. Nie ważne czy to super płynna trasa, czy typowa pucharówka DH. Dzięki Ramp Control dostajesz możliwość pełnej kontroli nad swoim amortyzatorem.
Specyfikacja:
- Pozwala na zejście z ciśnienia powietrza w komorze przy zachowaniu nie dobijania amortyzatora – tym samym zwiększając jego czułość.
- Waży mniej niż większość oryginalnych top capów amortyzatorów z zamontowanymi więcej niż 2 tokenami!
- Izoluje i zmienia ustawienia bottom-out’u z minimalnym wpływem na pracę amortyzatora w początkowej i środkowej fazie ugięcia.
- Zapomnij o rozkręcaniu amortyzatora w celu dodania tokenów, idź na szlak i ustaw wszystko za pomocą pokrętła.
- Bardzo łatwa instalacja, zajmująca mało czasu, a do jej wykonania potrzeba tylko podstawowych narzędzi – bez zdejmowania dolnych goleni.
- Kompatybilny z Fox 36 2018+ w wersji Factory oraz Performance
- Kompatybilny z Marzocchi Z1 2019-2020
- Kompatybilny z amortyzatorami w wersji 29″, 27,5+, 27″ i o każdym skoku.
CUSTOMOWE DOSTRAJANIE NA SZLAKU
Wygoda jest jedną z największych zalet wkładów MRP Ramp Control, w porównaniu z oryginalnymi wewnętrznymi systemami regulacji objętości komory powietrznej (tokenami). Wewnętrzne regulacje wymagają dodatkowych narzędzi i części oraz większej ilości czasu. Z MRP Ramp Control regulacja jest tak prosta, że zachęca do eksperymentowania. MRP Ramp Control posiada 14 pozycji regulatora, które są łatwo wyczuwalne. Wszystko to pozwala Ci ustawić zawieszenie już za pierwszym przejazdem po swojej lokalnej trasie. Regulacja poprzez dokładanie lub odejmowanie tokenów trwałaby znacznie dłużej. Najprawdopodobniej potrzebowałbyś więcej niż jednego przejazdu, aby osiągnąć podobny stopień zadowolenia z ustawienia amortyzatora.
LEPSZY SPOSÓB DOSTRAJANIA PRACY AMORTYZATORA
Standardowe tokeny regulujące objętość komory powietrznej zmieniają przebieg krzywej ugięcia sprężyny powietrznej w całym skoku amortyzatora, niezależnie od szybkości ugięcia. Sam montaż wkładu MRP Ramp Control w niezauważalnym stopniu wpływa na pracę amortyzatora poprzez objętość, którą zajmuje. Wkład ten pozwoli Ci odseparować regulację krzywej końca skoku sprężyny powietrznej – ponieważ efekt jego pracy jest zależny od prędkości ugięcia. Końcowa część krzywej ugięcia amortyzatora odpowiedzialna jest za mocne i nagłe uderzenia oraz lądowania dużych skoków i przejazdy przez rock gardeny. Bez Ramp Control, ustawienie twojego amortyzatora w takich sytuacjach jest kompromisem pomiędzy twoimi oczekiwaniami pracy amortyzatora w całym jego skoku, a zachowania się widelca przy dużych uderzeniach i dobiciach, ponieważ z oryginalnymi regulacjami nie jesteś w stanie tego odseparować. Z Ramp Control, możesz niezależnie ustawić zachowanie Twojego amortyzatora w końcówce jego skoku. Natomiast jego zachowanie w innych sytuacjach dostosować oryginalnymi regulacjami (ciśnieniem w komorze powietrznej, zmianą ustawienia kompresji tłumika).