Producenci
Promocje
Hamulec przód Hope Tech 3 X2 stalowy oplot Czerwony
Hamulec przód Hope Tech 3 X2 stalowy oplot Czerwony

539,00 zł

Cena regularna: 899,00 zł

Rower Cannondale Quick Disc 5 Matte Black
Rower Cannondale Quick Disc 5 Matte Black

2 849,00 zł

Cena regularna: 3 199,00 zł

Rower Cannondale Scalpel Carbon 4 Jungle Green
Rower Cannondale Scalpel Carbon 4 Jungle Green

13 999,00 zł

Cena regularna: 16 799,00 zł

Rower Cannondale Mavaro NEO 4 Midnight Blue
Rower Cannondale Mavaro NEO 4 Midnight Blue

15 999,00 zł

Cena regularna: 25 699,00 zł

Rower Cannondale Jekyll 29” Carbon 2 Graphite
Rower Cannondale Jekyll 29” Carbon 2 Graphite

16 500,00 zł

Cena regularna: 19 599,00 zł

Rower Cannondale Caad 13 Disc 105 Matte Black
Rower Cannondale Caad 13 Disc 105 Matte Black

8 500,00 zł

Cena regularna: 12 399,00 zł

Sprężyna rowerowa Rock Shox AM Spring do dampera MC RED 134 x 47,5–55, 450 lb
Sprężyna rowerowa Rock Shox AM Spring do dampera MC RED 134 x 47,5–55, 450 lb

125,00 zł

Cena regularna: 209,00 zł

szt.
Sprężyna rowerowa Rock Shox AM Spring do dampera MC RED 134 x 47,5–55, 500 lb
Sprężyna rowerowa Rock Shox AM Spring do dampera MC RED 134 x 47,5–55, 500 lb

125,00 zł

Cena regularna: 209,00 zł

szt.
Sprężyna rowerowa Rock Shox AM Spring do dampera RED 134 x 47,5–55, 400 lb
Sprężyna rowerowa Rock Shox AM Spring do dampera RED 134 x 47,5–55, 400 lb

125,00 zł

Cena regularna: 209,00 zł

szt.
Sprężyna rowerowa MRP 550+ progresywna do dampera
Sprężyna rowerowa MRP 550+ progresywna do dampera

389,00 zł

Cena regularna: 555,00 zł

szt.
Sprężyna rowerowa MRP 400+ progresywna do dampera
Sprężyna rowerowa MRP 400+ progresywna do dampera

389,00 zł

Cena regularna: 555,00 zł

szt.
Damper Öhlins TTX 1 Air Trunnion 185x 55mm
Damper Öhlins TTX 1 Air Trunnion 185x 55mm

2 849,00 zł

Cena regularna: 3 799,00 zł

szt.

Zrób prezent - kup Voucher Thirty Three Bicycle Studio

Ostatnio na area 33
Jak serwisować hamulce?

Nienaganny stan techniczny hamulców rowerowych to gwarancja komfortowej i bezpiecznej jazdy. Wszelkie uszczerbki w działaniu czy widoczne ślady użycia to nie jedyne symptomy sugerujące, że czas na serwis. W układ hamulcowy należy zaglądać regularnie, aby nie tracić poczucia pewności na trasie. Nie masz jeszcze wprawy w tej dziedzinie? Zastanawiasz się, jak regenerować hamulce w rowerze? A może potrzebujesz dodatkowej pomocy profesjonalistów? Za moment rozwiejemy wszelkie wątpliwości!

Jak dobrać hamulce marki Hope do swojego roweru?

Za bezpieczeństwo podczas jazdy na rowerze odpowiedzialnych jest wiele elementów. Hamulce są tymi najważniejszymi. Wybór odpowiedniej opcji, poprzedzony dobrą znajomością sprzętu oraz swoich możliwości, dotyczy wszystkich rowerzystów — zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. W sprzedaży dostępne są różne rozwiązania, na które warto zwrócić uwagę. Dziś przyjrzymy się hamulcom Hope, marki obecnej na rynku już od 25 lat. Który mechanizm okaże się odpowiedni dla dyscypliny Enduro, a który spełni swoje zadanie w kolarstwie szosowym?

Olej do łańcucha Peaty's Linklube All-Weather 60 ml

Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,00 zł 49.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Peaty's
Kod produktu: ASP-PRE38

Opis

Urodzony w laboratorium i wychowany na rywalizacji, Peaty's Link Lube to pachnący, potrójnie destylowany, ultra szybki olej do łańcucha na każde warunki. Nasza unikalna formuła głęboko penetruje i czyści łańcuch, wypierając wilgoć oraz brud, i zastępując je mieszanką olejów i wosków (sekretny sos Peaty'ego) dla doskonałego smarowania i ochrony. Tak, dobrze zrozumiałeś! Peaty's Link Lube naprawdę czyści łańcuch podczas stosowania!

Zastosowanie

  1. Zawsze dokładnie odtłuść napęd przed smarowaniem. Dla najlepszych rezultatów użyj Peaty's Drivetrain Degreaser.
  2. Upewnij się, że po odtłuszczeniu dokładnie spłukałeś łańcuch czystą wodą (zadaniem odtłuszczacza jest usuwanie smaru z łańcucha).
  3. Usuń z łańcucha jak najwięcej wody - wystarczy szybkie przetarcie czystą szmatką.
  4. Mocno wstrząśnij butelką, aby równomiernie rozprowadzić sekretny sos.
  5. Nałóż smar na łańcuch pedałując do tyłu (e-bike'i wymagają pedałowania do przodu na stojaku), upewniając się, że każde ogniwo jest pokryte.
  6. Obracaj korbą przez ok. 10 sekund, aby smar wniknął do łańcucha.
  7. Dokładnie wytrzyj nadmiar smaru za pomocą czystej szmatki (w suchych warunkach, smar na zewnątrz łańcucha przyciąga kurz).

Porady:

  1. Dla długotrwałej ochrony w mokrych warunkach, zostaw cienką warstwę smaru na zewnętrznej stronie łańcucha.
  2. Przy pierwszym nakładaniu na używany łańcuch, możesz zauważyć, że robi się on czarny - to efekt działania LinkLube, który usuwa brud z głębi łańcucha. Po prostu jeździj, odtłuszczaj, smaruj i powtarzaj, aż Twój łańcuch znów będzie lśnił czystością! Uwaga - unikaj kontaktu LinkLube (lub jakiegokolwiek smaru) z hamulcami lub klockami.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl