Dla tych którzy szukają najlepszej przyczepności i największej wytrzymałości:
Michelin Enduro Front Racing Line została opracowana tak, aby wyróżniać się w każdym typie terenu. Zaprojektowana specjalnie do użytku z przodu, można również zamontować ją z tyłu, aby uzyskać jeszcze większą przyczepność.
Połączenie bieżnika MICHELIN Wild Enduro Front, MICHELIN Magi-X DH i MICHELIN Down Hill Shield zapewnia maksymalną przyczepność niezależnie od terenu.
Dzięki podwójnie wzmocnionej osłonie MICHELIN Down Hill Shield i wzmocnieniu przeciwprzebiciowemu opona zapewnia doskonałe prowadzenie nawet przy niskim ciśnieniu.
SPECYFIKACJA:
- Rozmiar: 29 x 2,4 (61-622)
- TPI: 4x55
- Stopka: zwijana
- Max PSI: 58
- Waga: 1400g
- Technologia: MAGI-X DX; TLREDY; DOWNHILL SHIELD; E-BIKE READY; LOW PRESSURE; HIGH DENSITY
TECHNOLOGIE:
Mieszanka MICHELIN Magi-X zapewnia najwyższy poziom przyczepności bieżników Michelin do ekstremalnych zastosowań. Dla każdego produktu inna wersja MICHELIN Magi-X zapewnia wymagane osiągi opony. Mieszanka ta została opracowana na podstawie technologii stosowanej w MotoGP™.
Opony MICHELIN Tubeless Ready można montować z dętką lub bez, jeśli są to opony Tubeless UST lub Tubeless Readywymagane jest użycie jest kompatybilnej obręczy.Nie wolno przekraczać maksymalnego zalecanego ciśnienia, oraz należy stosować uszczelniacz.
Bardzo ważne jest żeby przed jazda sprawdzać ciśnienie w oponach.
Każda z naszych serii jest opracowywana z konkretną karkasem zgodnie z praktyką (Downhill, Enduro, All Mountain i Cross-country) oraz poziom zasięgu (Linia Racing, Linia Competition lub Linia Performance). Poniższy wykres przedstawia kompromis pomiędzy wytrzymałością i lekkością we wszystkich naszych rowerach MTB. TPI (Threads Per Inch) odnosi się do gęstości gwintów na cal.
- DOWN HILL SHIELD TECHNOLOGY
Dyscyplina: Down Hill / Enduro
Karkas 4x55 TPI, szczególnie odpowiedni do dyscypliny Enduro oraz DH.
Opony z etykietą E-Bike Ready można montować w rowerach elektrycznych (25 km/h).
Testowano przyczepność i trwałość opon.
Wzmocnienie konstrukcji, które pozwala oponie toczyć się przy niskim ciśnieniu przy dużej stabilności bocznej.
Zwiększa odporność strefy stopki na uderzenia ściskające
Wzmocnienie antyprzebiciowe, które zapewnia optymalną ochronę przed perforacją bieżnika.