Trzymajcie się mocno!
To będzie ekscytująca jazda. Dzięki najbardziej zaawansowanemu zawieszeniu i geometrii w cross-country oraz bardzo agresywnej specyfikacji - nowy Scalpel kolejny raz zmienia definicję prędkości w XC!
SPECYFIKACJA:
Kolor
|
Race Yellow (RYW) / Smoke Black (SBK)
|
Rama
|
Scalpel, Series 1 Carbon construction, 120mm travel, Proportional Response Suspension and Geometry, FlexPivot Chainstay, full internal cable routing, 73mm BSA, 1.5" headtube with 1-1/8" upper reducer/internal cable guide, 148x12mm thru axle, 55mm chainline, UDH, post-mount disc – 160mm native
|
Widelec
|
RockShox SID, 120mm, DebonAir, 15x110mm thru-axle, tapered steerer, 44mm offset, TwistLoc Ultimate remote dual lockout
|
Amortyzator tylny
|
RockShox SIDLuxe Select+, 2-Pos mode adjust, adjustable rebound, 190x45, TwistLoc Ultimate remote dual lockout
|
Korba
|
Shimano M5121, 32T
|
Wkład suportu
|
Shimano BSA 73mm
|
Przerzutka tylna
|
Shimano Deore 6100
|
Kaseta
|
Shimano Deore, 10-51, 12-speed
|
Łańcuch
|
Shimano Deore, 12-speed
|
Manetki
|
Shimano Deore 6100, 12-speed
|
Hamulce
|
Shimano MT501, hydraulic disc, 180/160mm RT10 rotors
|
Dźwignie hamulcowe
|
Shimano MT501 hydraulic disc
|
Obręcze
|
Stan\'s NoTubes Crest S2, 32h, tubeless ready
|
Piasty
|
(F) Shimano TC-500, 15x110mm thru-axle / (R) Shimano MT410B, 12x148mm thru-axle
|
Szprychy
|
DT Swiss Champion
|
Opony
|
(F) Maxxis Rekon Race WT, 29x2.4", EXO Protection, tubeless ready / (R) Maxxis Aspen WT, 29x2.4", EXO Protection, tubeless ready
|
Kierownica
|
Cannondale 2 Flat, butted 2014 Alloy, 31.8mm, 3° rise, 8° sweep, 760mm
|
Mostek
|
Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31.8, -6°
|
Stery
|
Acros ICR
|
Grips
|
RockShox Smooth Silicone
|
Siodło
|
Prologo Dimension NDR, STN rails
|
Sztyca
|
Cannondale DownLow Dropper, internal routing, 31.6, 125mm (S), 150mm (M-XL)
|
Generacja
|
G2
|
*
|
Specyfikacja roweru może różnić się od przedstawionego na zdjęciu
|
Gwarancja na ramę: Dożywotnia
Gwarancja na osprzęt: 24 miesiące
NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
Całkowicie nowy Scalpel to ekscytująca przejażdżka. Z najbardziej zaawansowanym zawieszeniem i geometrią, jakie kiedykolwiek zagościły w lekkiej maszynie wyścigowej, oraz agresywną specyfikacją XC, Scalpel znajduje dodatkową prędkość na każdej trasie. Przyspiesz tam, gdzie inni się wahają, wykorzystaj przyczepność tam, gdzie wpadają w poślizg, wyprzedzaj tam, gdzie hamują. Scalpel prowadzi szarżę w zupełnie nową erę XC. Skasuj bilet, zapnij pasy i przygotuj się do startu.
Nie tylko większy skok - lepszy skok. Dzięki magii naszej kinematyki FlexPivot i zawieszenia Proportional Response, 120 mm skoku Scalpela zapewnia nierealną przyczepność, większą kontrolę i o wiele więcej zabawy - z całą efektywnością i szybkością reakcji, jakiej można oczekiwać od roweru wyścigowego z Pucharu Świata.
Żaden inny widelec nie wygląda jak Lefty i żaden inny widelec nie robi tego, co Lefty, lądując na niezliczonych podiach od czasu jego wprowadzenia prawie 20 lat temu. Z tej szalonej konstrukcji wynikają niezrównana sztywność, płynność i szybkość reakcji, więc kiedy nadejdzie czas prezentacji w akcji, Lefty utrzyma Cię na czele.
To nie jest krzyk mody. To czysty, celowy projekt. Każdy element Scalpela jest napędzany przede wszystkim przez funkcję - kinematykę, wagę, sztywność i możliwości. Cechy definiują kształt, zamiast być przez niego ograniczane. Tak oto „szybko” wygląda dobrze.
- Diabeł tkwi w szczegółach
Szybkość zaczyna się od geometrii, a Scalpel to strzał w dziesiątkę. Łagodny kąt główki ramy 66,6º i geometria, która jest dostosowywana do rozmiaru, aby zapewnić zawodnikowi pozycję równowagi idealnie między kołami. Rezultat? Większa moc i przyczepność na podjazdach, bardziej precyzyjna kontrola w zakrętach i zupełnie nowy poziom pewności siebie przy dużej prędkości.
C24504U10-SBK