Producenci
Promocje
Rower Pivot Firebird 29” Ride Glacial Green Metallic GX Eagle Transmission Air
Rower Pivot Firebird 29” Ride Glacial Green Metallic GX Eagle Transmission Air

26 989,00 zł

Cena regularna: 35 990,00 zł

Kask rowerowy FOX Proframe black
Kask rowerowy FOX Proframe black

725,00 zł

Cena regularna: 1 099,00 zł

Rower Pivot Shuttle SL 29” Ride SLX/XT Desert Sage Green 2024
Rower Pivot Shuttle SL 29” Ride SLX/XT Desert Sage Green 2024

36 999,00 zł

Cena regularna: 43 990,00 zł

Rower Santa Cruz Nomad 6 C MX 29” / 27,5” Kit R Matte Liquid Blue
Rower Santa Cruz Nomad 6 C MX 29” / 27,5” Kit R Matte Liquid Blue

20 999,00 zł

Cena regularna: 27 999,00 zł

Rower Santa Cruz Megatower 2 C 29” R- Kit Gloss Carbon
Rower Santa Cruz Megatower 2 C 29” R- Kit Gloss Carbon

20 999,00 zł

Cena regularna: 27 999,00 zł

Zrób prezent - kup Voucher Thirty Three Bicycle Studio

Ostatnio na area 33
Jak serwisować hamulce?

Nienaganny stan techniczny hamulców rowerowych to gwarancja komfortowej i bezpiecznej jazdy. Wszelkie uszczerbki w działaniu czy widoczne ślady użycia to nie jedyne symptomy sugerujące, że czas na serwis. W układ hamulcowy należy zaglądać regularnie, aby nie tracić poczucia pewności na trasie. Nie masz jeszcze wprawy w tej dziedzinie? Zastanawiasz się, jak regenerować hamulce w rowerze? A może potrzebujesz dodatkowej pomocy profesjonalistów? Za moment rozwiejemy wszelkie wątpliwości!

Jak dobrać hamulce marki Hope do swojego roweru?

Za bezpieczeństwo podczas jazdy na rowerze odpowiedzialnych jest wiele elementów. Hamulce są tymi najważniejszymi. Wybór odpowiedniej opcji, poprzedzony dobrą znajomością sprzętu oraz swoich możliwości, dotyczy wszystkich rowerzystów — zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. W sprzedaży dostępne są różne rozwiązania, na które warto zwrócić uwagę. Dziś przyjrzymy się hamulcom Hope, marki obecnej na rynku już od 25 lat. Który mechanizm okaże się odpowiedni dla dyscypliny Enduro, a który spełni swoje zadanie w kolarstwie szosowym?

Rower Cannondale SuperSix EVO Hi-MOD 2 Jet Black, Smoke Black and Smoke Brushed Chrome

Dostępność: dostępny na zamówienie
zapytaj o produkt
Cena: 41 099,00 zł 41099.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

SuperSix EVO

Całkowicie nowy SuperSix EVO przekracza oczekiwania. Tak lekki, tak szybki i tak aerodynamiczny, że przeczy logice. To maszyna stworzona po to, byś był szybszy wszędzie. Prędkość ewoluowała.

 

SPECYFIKACJA:

Kolor

Sonic Blue, Jet Black, Smoke Brushed Chrome, and Rally Red (SNB) / Jet Black, Smoke Black and Smoke Brushed Chrome (BBQ)

Rozmiar

44, 48, 51, 54, 56, 58, 61

Rama

SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, 12x142 Syntace thru-axle, BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seat binder, SmartSense compatible

Widelec

SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated crown race, 12x100mm Syntace thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" Delta steerer, 55mm offset (44-54cm), 45mm offset (56-61cm)

Korba

Shimano Ultegra R8200, 52/36

Wkład suportu

Shimano BSA 68

Przerzutka przednia

Shimano Ultegra Di2 R8150

Przerzutka tylna

Shimano Ultegra Di2 R8150

Kaseta

Shimano Ultegra R8200, 11-30, 12-speed

Łańcuch

Shimano Ultegra, 12-speed

Manetki

Shimano Ultegra Di2 R8170, wireless, 2x12

Hamulce

Shimano Ultegra R8170, 160/140mm MT800 rotors

Dźwignie hamulcowe

Shimano Ultegra Di2 R8170 hydraulic disc

Obręcze

HollowGram 50 R-SL, Carbon, 20h front, 24h rear, 50mm deep, 21mm IW, tubeless ready

Piasty

(F) HollowGram, sealed bearing 12x100mm centerlock / (R) HollowGram, 12x142mm centerlock w/ DT Swiss 240 internals

Szprychy

DT Swiss Aerolite, straight-pull

Opony

Continental Grand Prix 5000, 700 x 25c

Kierownica

Vision Trimax Carbon Aero, 31.8mm

Mostek

Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31.8, -6°

Stery

Integrated, 1-1/8" - 1-1/4"

Grips

Cannondale Bar Tape, 3.5mm

Siodło

Prologo Dimension TiRox NDR, Titanium Rails

Sztyca

Cannondale C1 Aero 40 Carbon, 0mm offset (44-48cm), 20mm offset (51-61cm)

Łączność

Cannondale Wheel Sensor

Extra

Cannondale Gripper Aero Bottles & ReGrip Aero Cages, Shimano EC300 charging connector

Generacja

G2

Gwarancja na ramę: dożywotnia

Gwarancja na osprzęt: 24 miesiące

 

NAJWAŻNIEJSZE CECHY:

  • Najlżejszy z szybkich

Pomalowana, gotowa do złożenia rama w rozmiarze 56, która waży zaledwie 770 gramów, a przy tym przeszła wszystkie nasze testy sztywności i zmęczeniowe robi wrażenie. Ale taka, która osiąga to wszystko z taką wydajnością aerodynamiczną, jest wręcz niesamowita.

  • Najszybszy z lekkich

Jeśli chodzi o opór aerodynamiczny, nowy SuperSix EVO jest nie tylko jednym z najszybszych lekkich rowerów szosowych, ale jednym z najszybszych rowerów szosowych, kropka. Precyzyjnie opracowane kształty rur i w pełni spójna konstrukcja pozwalają zaoszczędzić 12 watów w porównaniu z modelem ostatniej generacji przy prędkości 45 km/h, co daje mu przewagę nad wieloma rowerami z grupy "aero", a jednocześnie waży nawet o kilogram mniej. Lekki czy szybki? Teraz nie musisz wybierać.

  • Ukształtowany przez prędkość

Co się dzieje, gdy projektujesz kompletny rower, a nie tylko ramę? Powstaje elegancki projekt wraz ze zintegrowaną aerodynamiką. Projektując ramę, widelec, kierownicę, koła i wspornik siodła jako system, uzyskujemy niższy opór powietrza i wyższą wydajność niż kiedykolwiek byłoby to możliwe przy użyciu przypadkowych części. To wyjątkowe wzornictwo napędzane przez wyjątkowe osiągi. To szczegóły, które zauważysz. Linie, o których będziesz marzyć. Prędkość, którą poczujesz.

  • Nieziemskie prowadzenie

SuperSix EVO jest czarodziejem. Sposób, w jaki łączy stabilność i zwrotność jest surrealistyczny. Dopracowana geometria wyścigowa, dostrojona dzięki precyzyjnej inżynierii zapewnia prowadzenie, które jest tak intuicyjne, tak kontrolowalne, że możesz wygodnie doprowadzić rower do granic możliwości i utrzymać go tam przez cały wyścig.

  • Koła Hollowgram R-SL 50

Jeden z najszybszych zestawów kół wyścigowych na świecie. Opracowane z myślą o nowym SuperSix EVO i ukształtowane przez naszą filozofię projektowania DRAFT, koło HollowGram R-SL 50 posiada obręcz o 50 mm wysokości i bardzo niskim oporze, płaskie szprychy oraz wnętrze piasty tylnej DT-Swiss 240 EXP, co sprawia, że jest to idealne koło do misji przewidzianej dla EVO - lekkość na podjazdy i aerodynamika na ucieczki.

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl