SuperSix EVO
Całkowicie nowy SuperSix EVO przekracza oczekiwania. Tak lekki, tak szybki i tak aerodynamiczny, że przeczy logice. To maszyna stworzona po to, byś był szybszy wszędzie. Prędkość ewoluowała.
SPECYFIKACJA:
Kolor
|
Sonic Blue, Jet Black, Smoke Brushed Chrome, and Rally Red (SNB) / Jet Black, Smoke Black and Smoke Brushed Chrome (BBQ)
|
Rozmiar
|
44, 48, 51, 54, 56, 58, 61
|
Rama
|
SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, 12x142 Syntace thru-axle, BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seat binder, SmartSense compatible
|
Widelec
|
SuperSix EVO Hi-MOD Carbon, integrated crown race, 12x100mm Syntace thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" Delta steerer, 55mm offset (44-54cm), 45mm offset (56-61cm)
|
Korba
|
Shimano Ultegra R8200, 52/36
|
Wkład suportu
|
Shimano BSA 68
|
Przerzutka przednia
|
Shimano Ultegra Di2 R8150
|
Przerzutka tylna
|
Shimano Ultegra Di2 R8150
|
Kaseta
|
Shimano Ultegra R8200, 11-30, 12-speed
|
Łańcuch
|
Shimano Ultegra, 12-speed
|
Manetki
|
Shimano Ultegra Di2 R8170, wireless, 2x12
|
Hamulce
|
Shimano Ultegra R8170, 160/140mm MT800 rotors
|
Dźwignie hamulcowe
|
Shimano Ultegra Di2 R8170 hydraulic disc
|
Obręcze
|
HollowGram 50 R-SL, Carbon, 20h front, 24h rear, 50mm deep, 21mm IW, tubeless ready
|
Piasty
|
(F) HollowGram, sealed bearing 12x100mm centerlock / (R) HollowGram, 12x142mm centerlock w/ DT Swiss 240 internals
|
Szprychy
|
DT Swiss Aerolite, straight-pull
|
Opony
|
Continental Grand Prix 5000, 700 x 25c
|
Kierownica
|
Vision Trimax Carbon Aero, 31.8mm
|
Mostek
|
Cannondale C1 Conceal, Alloy, 31.8, -6°
|
Stery
|
Integrated, 1-1/8" - 1-1/4"
|
Grips
|
Cannondale Bar Tape, 3.5mm
|
Siodło
|
Prologo Dimension TiRox NDR, Titanium Rails
|
Sztyca
|
Cannondale C1 Aero 40 Carbon, 0mm offset (44-48cm), 20mm offset (51-61cm)
|
Łączność
|
Cannondale Wheel Sensor
|
Extra
|
Cannondale Gripper Aero Bottles & ReGrip Aero Cages, Shimano EC300 charging connector
|
Generacja
|
G2
|
Gwarancja na ramę: dożywotnia
Gwarancja na osprzęt: 24 miesiące
NAJWAŻNIEJSZE CECHY:
Pomalowana, gotowa do złożenia rama w rozmiarze 56, która waży zaledwie 770 gramów, a przy tym przeszła wszystkie nasze testy sztywności i zmęczeniowe robi wrażenie. Ale taka, która osiąga to wszystko z taką wydajnością aerodynamiczną, jest wręcz niesamowita.
Jeśli chodzi o opór aerodynamiczny, nowy SuperSix EVO jest nie tylko jednym z najszybszych lekkich rowerów szosowych, ale jednym z najszybszych rowerów szosowych, kropka. Precyzyjnie opracowane kształty rur i w pełni spójna konstrukcja pozwalają zaoszczędzić 12 watów w porównaniu z modelem ostatniej generacji przy prędkości 45 km/h, co daje mu przewagę nad wieloma rowerami z grupy "aero", a jednocześnie waży nawet o kilogram mniej. Lekki czy szybki? Teraz nie musisz wybierać.
- Ukształtowany przez prędkość
Co się dzieje, gdy projektujesz kompletny rower, a nie tylko ramę? Powstaje elegancki projekt wraz ze zintegrowaną aerodynamiką. Projektując ramę, widelec, kierownicę, koła i wspornik siodła jako system, uzyskujemy niższy opór powietrza i wyższą wydajność niż kiedykolwiek byłoby to możliwe przy użyciu przypadkowych części. To wyjątkowe wzornictwo napędzane przez wyjątkowe osiągi. To szczegóły, które zauważysz. Linie, o których będziesz marzyć. Prędkość, którą poczujesz.
SuperSix EVO jest czarodziejem. Sposób, w jaki łączy stabilność i zwrotność jest surrealistyczny. Dopracowana geometria wyścigowa, dostrojona dzięki precyzyjnej inżynierii zapewnia prowadzenie, które jest tak intuicyjne, tak kontrolowalne, że możesz wygodnie doprowadzić rower do granic możliwości i utrzymać go tam przez cały wyścig.
Jeden z najszybszych zestawów kół wyścigowych na świecie. Opracowane z myślą o nowym SuperSix EVO i ukształtowane przez naszą filozofię projektowania DRAFT, koło HollowGram R-SL 50 posiada obręcz o 50 mm wysokości i bardzo niskim oporze, płaskie szprychy oraz wnętrze piasty tylnej DT-Swiss 240 EXP, co sprawia, że jest to idealne koło do misji przewidzianej dla EVO - lekkość na podjazdy i aerodynamika na ucieczki.