Zaskar do ciężkich zadań
Zaskar LT został stworzony dla riderów, którzy wolą prostotę hardtaila, zwłaszcza takiego, na którym można ostro jeździć i rozwijać swoje umiejętności. Widelec 130mm, sztyca teleskopowa, duże koła z agresywnymi oponami i napęd 1x12 - Zaskar LT jest przeznaczony do ciężkich tras.
Specyfikacja:
Kolor
|
Gloss Darkest Blue w/ Battleship Gray (DKB)
|
Rama
|
Zaskar LT Alloy Frame, Triple Triangle™ Frame Construction feat. Floating Seatstays, BSA 73mm, Boost 12x148 Thru-Axle, Tapered Head Tube
|
Widelec
|
SR Suntour Zeron 35, 130mm, Coil, 15x110
|
Korba
|
SRAM SX Eagle Power Spline, 30t
|
Przerzutka tylna
|
SRAM SX Eagle
|
Manetki
|
SRAM SX Eagle, 12-speed
|
Kaseta
|
SRAM SX Eagle, 11-50, 12-speed
|
Łańcuch
|
SRAM SX Eagle, 12-speed
|
Hamulce
|
Shimano MT410 Hydro Disc, 180/160mm RT10 Rotors
|
Obręcze
|
WTB ST i30 TCS 2.0, 32h, Tubeless Ready
|
Piasty
|
Shimano MT400, 15x110, Shimano MT400, 12x148
|
Mostek
|
GT Alloy Stem, 31.8mm Clamp, 45mm Length
|
Opony
|
Maxxis Minion DHF 29 x 2.5” WT, Dual Compound, EXO Casing, Maxxis Minion DHR II 29 x 2.4” WT, Dual Compound, EXO
|
Kierownica
|
GT Alloy, 31.8mm, 15mm Rise, 5° upSweep, 9° BackSweep, 780 wide
|
Grips
|
GT Statement
|
Stery
|
FSA No.42E, Integrated
|
Siodło
|
WTB Silverado Sport
|
Sztyca
|
TranzX Dropper, Internal Routing, 31.6
|
Generacja
|
G1
|
*
|
Specyfikacja roweru może różnić się od przedstawionego na zdjęciu
|
Gwarancja na ramę: dożywotnia
Gwarancja na osprzęt: 24 miesiące
NAJWAŻNIEJSZE CECHY
Dłuższa górna rura, ten sam zasięg
Nowa geometria to nowy rower. Większość rowerów górskich GT posiada "Progresywną Geometrię", z długim frontem ramy i krótkim wspornikiem kierownicy, wydatnie poprawiając kontrolę nad rowerem poprzez przesunięcie środka ciężkości bardzo blisko optymalnego punktu. Pozytywne zmiany odczujesz zarówno na podjazdach, jak i na zjazdach.
Słynna z trzech powodów
Lepsza forma, lepsza jazda. Od ponad dwudziestu lat charakterystyczna rama GT z trzema trójkątami jest symbolem i ikoną kolarstwa górskiego. Najmniejszy, tylny trójkąt, wyznaczony przez górne widełki, górną rurę i rurę podsiodłową, ma za zadanie podnieść sztywność poprzeczną ramy, poprawić przyspieszanie i dodać komfortu. Ponadto ramy Triple Triangle odznaczają się ogólną większą sztywnością w każdej płaszczyźnie, lepszą reakcją na podłoże i bardziej precyzyjnym kierowaniem. Trzy zalety w zaledwie jednej ramie.
G26251M10-DKB