Producenci
Promocje
Lampa rowerowa przód Hope R8 + LED
Lampa rowerowa przód Hope R8 + LED
1 799,00 zł 1 399,00 zł
szt.
Rower Cannondale Tesoro 1 bourbon 2018
Rower Cannondale Tesoro 1 bourbon 2018
7 199,00 zł 6 119,00 zł
Rower GT Avalanche 29” Sport black/chartreuse/silver 2019
Rower GT Avalanche 29” Sport black/chartreuse/silver 2019
2 699,00 zł 2 299,00 zł
Rower GT Avalanche 29” Elite black/blue/lime 2019
Rower GT Avalanche 29” Elite black/blue/lime 2019
3 699,00 zł 3 199,00 zł
Rower GT Transeo Expert Womens black/slime lime/grey 2019
Rower GT Transeo Expert Womens black/slime lime/grey 2019
3 899,00 zł 3 299,00 zł
Rower GT Transeo Comp Womens blue/red/teal 2019
Rower GT Transeo Comp Womens blue/red/teal 2019
1 999,00 zł 1 699,00 zł
Rower GT Transeo Comp blue/red/teal 2019
Rower GT Transeo Comp blue/red/teal 2019
1 999,00 zł 1 699,00 zł
Rower GT Zaskar 29” Elite silver/red/black 2019
Rower GT Zaskar 29” Elite silver/red/black 2019
6 499,00 zł 5 799,00 zł
Rower GT Zaskar Carbon 29” Comp slate/black/red 2019
Rower GT Zaskar Carbon 29” Comp slate/black/red 2019
7 899,00 zł 6 799,00 zł
Rower GT Transeo Expert black/slime lime/grey 2019
Rower GT Transeo Expert black/slime lime/grey 2019
3 899,00 zł 3 299,00 zł

Zrób prezent - kup Voucher Thirty Three Bicycle Studio

Popularne na area33
System Six od Cannondale - Faster Everywhere
System Six od Cannondale - Faster Everywhere

Zastanawiasz się czy Twój rower może być jeszcze szybszy? Poznaj nowy SystemSix od Cannondale.

 

Nie żartujemy, to naprawdę jest najszybszy rower szosowy na świecie.


Nadszedł czas nowego SystemSix. Z dumą możemy powiedzieć, że ten owoc wyścigowych doświadczeń to absolutnie najbardziej aerodynamiczny, efektywny i najszybszy na rynku rower szosowy dopuszczony przez UCI. Najszybszy nie tylko w tunelu aerodynamicznym i nie tylko pod kilkoma wybranymi zawodnikami w ściśle określonych warunkach, ale najszybszy wszędzie i dla wszystkich spragnionych prędkości.

Rower Cannondale SystemSix

Rower Cannondale SystemSix

Nazywaj to redukcją oporów. Nazywaj przewagą aerodynamiczną. My nazywamy to darmową prędkością, która stanowi kulminację wieloletniego, systemowego podejścia do wydajności i osiągów, przekładającego się na realne zastosowania. To pokaz tego, co można osiągnąć, gdy cała maszyna - a nie tylko rama i widelec - zostanie zoptymalizowana do jednego celu: dostarczania prawdziwej prędkości, prawdziwym kolarzom, w prawdziwym świecie, prawdziwie szybko.

 

Prędkość na szóstkę.

Nowy system SystemSix jest najlepszym przykładem tego, że na końcowy wynik składa się znacznie więcej, niż suma części. Jego doskonałość wynika z zastosowania pełnej integracji i projektowania systemowego.

Sześć punktów, sześć spójnie działających elementów. Rama, Widelec, Wspornik siodła, Kierownica, Mostek, Koła.

Zaprojektowane jako nierozłączna całość, aby razem pokonać wspólnego wroga: opór aerodynamiczny, zapewniając jednocześnie właściwości jezdne, responsywność i wybuchową wydajność niezbędną, aby każdy wat w nogach wykorzystać w stu procentach.

Ponieważ stworzenie samej ramy i widelca aero nigdy nie przyniosłoby takich wyników, jakie zakładaliśmy i osiągnęliśmy. Krótko mówiąc, SystemSix zapewnia większą prędkość, w większej liczbie sytuacji, niż jakikolwiek inny rower dostępny na rynku.


Rower Cannondale SystemSix

Jedź szybciej. Łatwiej.


SystemSix stawia najmniejszy opór aerodynamiczny spośród wszystkich rowerów szosowych dostępnych na rynku, a to bardzo poważny argument. Spośród wszystkich oporów, jakie pokonujesz podczas szybkiej jazdy, opór aerodynamiczny to prawdziwa kula
u nogi. Naprawdę duża kula. W większości sytuacji większa, niż wszystkie inne czynniki razem wzięte (masa, opory toczenia, tarcie łożysk itp.). Nawet w tych kilku sytuacjach, w których opór powietrza nie jest największy, wciąż stanowi poważną przeszkodę do pokonania. Dlatego jego obniżenie przekłada się na większą prędkość, przy mniejszym wysiłku, wszędzie tam, gdzie tego oczekujesz. I w wielu
miejscach, w których byś się tego nie spodziewał.

 Cannondale SystemSix

 Szybszy na zjazdach.


Na zjeździe o nachyleniu 5% pokonywanym z prędkością 60 km/h, kolarz na nowoczesnym lekkim rowerze jak EVO, musiałby wygenerować ponad 300 watów tylko po to, aby nadążyć za pedałującym z regeneracyjnym obciążeniem 200 W zawodnikiem na SystemSix. Oznacza to, że jadąc na SystemSix, faktycznie się regenerujesz, zostawiając cierpienie rywalom.


Szybszy na podjazdach.


Dzięki przewadze aerodynamicznej, SystemSix jest szybszy od lekkich wspinaczkowych szosówek, takich jak nasz SuperSix EVO, na
każdym wzniesieniu o nachyleniu do 6%, lub większym, zależnie od stosunku mocy do wagi zawodnika. W praktyce, średnie nachylenie
podjazdów kategorii HC w Tourze rzadko przekracza 7-8%.

 

Szybszy na płaskim.


W porównaniu z nowoczesnym, lekkim rowerem wyścigowym, takim jak nasz SuperSix EVO, przy prędkości 48 km/h SystemSix oszczędza ponad 50 watów. To ogromna różnica, biorąc pod uwagę przeciętną funkcjonalną moc progową (FTP) zaawansowanego amatora wynoszącą około 350 watów. Nawet podczas draftingu, wciąż zyskujesz do 60% tej przewagi. Jeśli nie jesteś na bieżąco z pomiarem mocy, zaufaj nam - to wystarczająco dużo, żeby od razu zauważyć różnicę.

 

Szybszy w sprincie.


W 200-metrowym sprincie z prędkością 60 km/h, zakładając niezmienność pozostałych czynników, zawodnik na SystemSix pokonałby rywala na lekkiej szosówce, jak EVO, aż o cztery długości roweru. Fotokomórka ma dziś wolne.

 

Codziennie szybszy.


Nawet przy lekkiej jeździe grupowej z prędkością 30 km/h, SystemSix wymaga około 10% mniej mocy do utrzymania prędkości od lekkich modeli wyścigowych jak SuperSix EVO, oszczędzając energię na walkę o KOM-y.

 

Walcz systemem.


Stwierdzenie, że SystemSix reprezentuje unikalne podejście do redukcji oporów powietrza byłoby poważnym niedopowiedzeniem.
Nasze kompleksowe podejście do prędkości reprezentuje szczyt tego, co można osiągnąć projektując rower wyścigowy od zera - to nie jest tylko drobny lifting starych rozwiązań.

Rower Cannondale SystemSix

Prace nad projektem SystemSix rozpoczęły się od opracowania najszybszych kół dostosowanych do współczesnych szerokości opon. Były one punktem wyjścia do budowy ramy, widelca, wspornika siodła, kierownicy, mostka i kół, działających jako spójny system podporządkowany prędkości. W pełni wykorzystujący zalety hamulców tarczowych. Ze zoptymalizowanymi proflami rur, kontrolującymi przepływ powietrza w każdym punkcie ramy. Z kokpitem, w którym dla prędkości nie musisz rezygnować z komfortu prawidłowego
dopasowania. Uzyskujący najlepsze wyniki w tunelu aerodynamicznym, jakie kiedykolwiek widzieliśmy. A to wszystko w granicach przepisów UCI.

 

Fundament prędkości.


Rama i widelec SystemSix to skała, na której zbudowana jest prędkość. Kształt każdej rury jest starannie zaprojektowany do skutecznego cięcia opływającego powietrza. Celowa asymetria gwarantuje natychmiastową reakcję na obciążenia generowane przy hamowaniu i pedałowaniu.

Nienaganne prowadzenie i wrażenia z jazdy wyścigową szosówką zapewnia geometria zaczerpnięta z topowego Cannondale SuperSix
EVO. A do tego oczywiście mnóstwo subtelnych detali zaprojektowanych do szybszej jazdy - zawsze, wszędzie, niezawodnie.

 

Zoptymalizowany na każdej płaszczyźnie do walki oporem powietrza.


Ścięte opory.
Profile aerodynamiczne, przypominające ściętą z tyłu kroplę wody, zostały indywidualnie dobrane do każdej sekcji ramy i widelca.
Zapewniają one płynny przepływ strugi powietrza pod najważniejszymi kątami natarcia wiatru i redukują opory.

Uwypuklona aerodynamika.
Strumień powietrza z tylnej części widelca jest kierowany w dół przez unikalną wypukłość u podstawy główki ramy. Zapobiega to mieszaniu się strumieni z widelca i główki ramy oraz zakłócaniu przepływu „czystego“ powietrza nad koroną widelca.

Ostry jak widelec.
Obszar korony widelca, wolny od ograniczeń związanych z montażem hamulca, radykalnie różni się od tradycyjnych rowerów szosowych. Gładkie przejście w główkę ramy zapewnia minimalne opory. Większy otwór pozwala na montaż szerokich opon i umożliwia swobodny przepływ powietrza. Asymetryczne golenie lepiej przenoszą obciążenia generowane przez hamulec tarczowy.

 

Czasem więcej faktycznie znaczy lepiej.


Nowe koła KNØT64, uważane przez nas za pierwszy element konstrukcji Cannondale SystemSix, same w sobie stanowią inżynierskie arcydzieło. Zaprojektowane, aby wyeliminować efekty uboczne szerszych opon, z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanych technologii opatentowanych przez naszych przyjaciół z frmy HED, KNØT64 łączą komfort, niskie opory toczenia i przyczepność opon o dużej objętości w jednym z absolutnie najszybszych zestawów kół na świecie. Konstrukcja tylko pod hamulce tarczowe jest znacznie
szersza od innych kół szosowych, co sprawia, że mniejsze opony stają się większe (opona 23c mierzy 26 mm) i wspomaga przepływ powietrza z opony na obręcz, minimalizując opory. Co więcej, choć są one zoptymalizowane dla opon 26 mm (23c), to konstrukcja
KNØT 64 wykazuje minimalne zmiany w aerodynamice przy zastosowaniu jeszcze większych rozmiarów. To czysta prędkość, bez kompromisów.

 

System zarządzania.


Kierownica KNØT SystemBar jest jak różdżka dla magika prędkości. Zapewnia aerodynamikę i elegancki wygląd zintegrowanego kokpitu, ale z możliwością dopasowania typową dla systemów dwuczęściowych. Karbonowa kierownica ma możliwość regulacji kąta nachylenia o pełne 8°, umożliwiając wybór optymalnej pozycji. Zaokrąglony, ścięty kształt aero nie tylko zapewnia równomierny przepływ powietrza
w całym zakresie kątów ale też jest znacznie wygodniejszy dla dłoni, niż typowy profil z ostrą tylną krawędzią.

Rower Cannondale SystemSix kierownica

 

Oprócz zapewnienia sztywnego podparcia kierownicy, mostek System Stem kieruje przewody hamulcowe i kable Di2 wprost do główki ramy przez kanał znajdujący się pod prostą w obsłudze pokrywą.

Mechaników ucieszą też otwierane podkładki pod mostek, umożliwiające regulację wysokości kokpitu bez konieczności demontażu przewodów. Szybko i łatwo, tak jak lubisz.

Rower Cannondale SystemSix mostek


Powszechnie panuje błędne przekonanie, że wspornik siodła jest nieistotny z punktu widzenia osiągów. Ale tak naprawdę, strumień powietrza w jego obszarze jest znacznie szybszy, niż „czystego“ powietrza z przodu roweru, z powodu przyspieszenia przepływu pomiędzy nogami kolarza. Ścięty profil aerodynamiczny sztycy SystemSix jest ważną składową rekordowej prędkości wynikowej.

Rower Cannondale SystemSix wspornik siodła

 

Ostatnie słowo w temacie szybkości.


Efekt końcowy jest prosty: SystemSix to najbardziej zaawansowany, systemowo zintegrowany rower, jaki kiedykolwiek zaprojektowaliśmy w Cannondale. Jest to również najszybsza i najbardziej efektywna szosówka na świecie dopuszczona do ścigania przez UCI. Ten ambitny cel został osiągnięty dzięki wdrożeniu od podstaw flozofi, zgodnie z którą rama, widelec, wspornik siodła, kierownica, mostek i koła tworzą spójny system, zoptymalizowany do jednego zadania: zwiększania prędkości. Tak, aby każdy kolarz
mógł jeździć szybciej, praktycznie wszędzie. Szybciej, łatwiej, na zupełnie nowym SystemSix. To najszybszy rower szosowy na świecie.

Rowery Cannondale SystemSix

Rowery Cannondale SystemSix

Geometria roweru Cannondale SystemSix

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl