Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Najwyższa jakość i niesamowita trwałość - właśnie tak można w kilku słowach opisać Hope Technology - firmę znaną z produkcji wysokiej klasy akcesoriów rowerowych. Wytwarzanie komponentów, za którymi rozgląda się każdy miłośnik jazdy na dwóch kółkach to naprawdę sporo.
Nienaganny stan techniczny hamulców rowerowych to gwarancja komfortowej i bezpiecznej jazdy. Wszelkie uszczerbki w działaniu czy widoczne ślady użycia to nie jedyne symptomy sugerujące, że czas na serwis. W układ hamulcowy należy zaglądać regularnie, aby nie tracić poczucia pewności na trasie. Nie masz jeszcze wprawy w tej dziedzinie? Zastanawiasz się, jak regenerować hamulce w rowerze? A może potrzebujesz dodatkowej pomocy profesjonalistów? Za moment rozwiejemy wszelkie wątpliwości!
Za bezpieczeństwo podczas jazdy na rowerze odpowiedzialnych jest wiele elementów. Hamulce są tymi najważniejszymi. Wybór odpowiedniej opcji, poprzedzony dobrą znajomością sprzętu oraz swoich możliwości, dotyczy wszystkich rowerzystów — zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. W sprzedaży dostępne są różne rozwiązania, na które warto zwrócić uwagę. Dziś przyjrzymy się hamulcom Hope, marki obecnej na rynku już od 25 lat. Który mechanizm okaże się odpowiedni dla dyscypliny Enduro, a który spełni swoje zadanie w kolarstwie szosowym?
Wydawać by się mogło, że koła do roweru nie są zbyt skomplikowanymi konstrukcjami. Jednak jeśli chcemy, żeby nasze koła były sztywne, lekkie i wytrzymałe to każda część wchodząca w ich skład musi być odpowiednio dobrana. Jednym z ważniejszych elementów w jednośladzie są piasty. Są one odpowiedzialne za lekkość kręcenia się koła przez wysokiej klasy łożyska. Bardzo istotne są również obręcze i szprychy. Wybranie odpowiedniej klasy komponentów wpłynie na wagę i sztywność koła.
W Thirty Three Bicycle Studio oferujemy części rowerowe od znanych i cenionych w branży producentów, dzięki czemu mamy pewność, że spełniają one najwyższe wymagania techniczne. W tej kategorii znajdują się piasty przednie i tylne przeznaczone do różnych modeli jednośladów. Obręcze wykonane z carbonu lub aluminium dostosowane pod systemy bezdętkowe wytrzymują najtrudniejsze trasy rowerowe. Szprychy takich firm jak Sapim lub DT Swiss, pasują do piast klasycznych lub pod system straight pull. Nyple mosiężne, aluminiowe, stalowe. Dzięki dużej dostępności części, jesteśmy w stanie złożyć bardzo lekkie i sztywne koła do XC lub roweru szosowego, albo mocne i odporne na uderzenia koła do Enduro i DH. W sprzedaży dostępne są również adaptery zmieniające rozstaw piasty, bębenki HG, XD lub Microspline, a także zestawy antykradzieżowe: szybkozamykacze lub sztywne osie.
Dokładnie obrobiony bębenek do piasty Hope pozwala założyć kasetę pod system XD. Wyposażony jest w 4 zapadki oraz silikonową uszczelkę. Produkty marki Hope charakteryzują się wysoką trwałością.
Dokładnie obrobiony bębenek do piasty Hope pozwala założyć kasetę pod system HG. Wyposażony jest w 4 zapadki oraz silikonową uszczelkę. Produkty marki Hope charakteryzują się wysoką trwałością.
Dokładnie obrobiony bębenek do piasty Hope pozwala założyć kasetę pod system Microspline. Wyposażony jest w 4 zapadki oraz silikonową uszczelkę. Produkty marki Hope charakteryzują się wysoką trwałością.
Nowe koła Crossmax Pro Carbon zostały stworzone aby znacząco zwiększyć osiągi. Są dużo lżejsze oraz sztywniejsze od wersji aluminiowej. Dzięki zastosowaniu wysokiej klasy włókna carbonowego koła są bardzo odporne na uderzenia. Obręcz o szerokości wewnętrznej 23 mm jest kompatybilna z oponami o szerokości od 1,4” do 2,4”, a maksymalna waga rowerzysty to 120 kg.
Zestaw potrzebny do konwersji piasty przedniej z 100 mm na 110 mm szerokości. Przystosowany do widelców Rock Shox z system mocowania piasty Sram Torque (31mm).
Najnowszy profil obręczy E*Thirteen LG1 Plus Enduro ma lekko pogrubioną ściankę dolną i ścianki boczne. Zaprojektowane tak, żeby przy ekstremalnie mocnych uderzeniach ścianki wgniatały się do środka, a nie na zewnątrz. Dzięki temu opona ma zapewnione dalsze trzymanie i nie ucieka z niej powietrze, wiec można dalej cieszyć się jazdą.
Wyjątkowo odporna obręcz NS Enigma Rock stosowana w Downhill, Freeride, Enduro jest dostępna w rozmiarach 27,5” i 29”. Specjalna konstrukcja stopki zapewnia mocne trzymanie opon bezdętkowych przy niskim ciśnieniu. Super szeroki profil 35 mm doskonale współpracuje z większymi oponami i zapewnia im większą stabilność oraz prawidłowe ułożenie.
Wyjątkowo odporna obręcz NS Enigma Rock stosowana w Downhill, Freeride, Enduro jest dostępna w rozmiarach 27,5” i 29”. Specjalna konstrukcja stopki zapewnia mocne trzymanie opon bezdętkowych przy niskim ciśnieniu. Super szeroki profil 35 mm doskonale współpracuje z większymi oponami i zapewnia im większą stabilność oraz prawidłowe ułożenie.
Wyjątkowo odporna i bardzo lekka obręcz NS Enigma Roll stosowana w : Enduro, Trail, Freeride, Dirt Jumping jest dostępna w rozmiarach 26”, 27,5” i 29”. Specjalna konstrukcja stopki zapewnia mocne trzymanie opon bezdętkowych przy niskim ciśnieniu. Super szeroki profil 35 mm doskonale współpracuje z większymi oponami i zapewnia im większą stabilność oraz prawidłowe ułożenie.
Oś Sram AM Maxle STL o długości 125 mm dedykowana jest do piast 12x100mm. Do jej montażu potrzebny jest klucz imbusowy 6mm. Oś wykonana jest z wysokiej klasy aluminium dzięki czemu wytrzymuje duże naprężenia i zapewnia bardzo wysoką sztywność na przednim kole.
Oś Sram AM Maxle STL o długości 125 mm dedykowana jest do piast 15x100mm. Do jej montażu potrzebny jest klucz imbusowy 6mm. Oś wykonana jest z wysokiej klasy aluminium dzięki czemu wytrzymuje duże naprężenia i zapewnia bardzo wysoką sztywność na przednim kole.
Oś Sram AM Maxle Ultimate Road o długości 125 mm dedykowana jest do piast 12x100mm. Dzięki zamontowanej dźwigni można jej używać bez narzędzi. Oś wykonana jest z wysokiej klasy aluminium dzięki czemu wytrzymuje duże naprężenia i zapewnia bardzo wysoką sztywność na przednim kole.
Piasta Hope PRO 4 została zaprojektowana do widelców z rozstawem widełek 100mm oraz osią 15mm. Piasta wyposażona jest w stalowe łożyska maszynowe osadzone w aluminiowym korpusie do którego możemy założyć tarczę w systemie na sześć śrub.
Piasta Hope PRO 4 zaprojektowana do górskich z ramami na rozstaw 148mm. Piasta wyposażona jest w stalowe łożyska maszynowe osadzone w aluminiowym korpusie do którego możemy założyć tarczę w systemie na sześć śrub.
Piasta Hope PRO 4 zaprojektowana do górskich z ramami na rozstaw 148mm. Piasta wyposażona jest w stalowe łożyska maszynowe osadzone w aluminiowym korpusie do którego możemy założyć tarczę w systemie na sześć śrub.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.