Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Najwyższa jakość i niesamowita trwałość - właśnie tak można w kilku słowach opisać Hope Technology - firmę znaną z produkcji wysokiej klasy akcesoriów rowerowych. Wytwarzanie komponentów, za którymi rozgląda się każdy miłośnik jazdy na dwóch kółkach to naprawdę sporo.
Nienaganny stan techniczny hamulców rowerowych to gwarancja komfortowej i bezpiecznej jazdy. Wszelkie uszczerbki w działaniu czy widoczne ślady użycia to nie jedyne symptomy sugerujące, że czas na serwis. W układ hamulcowy należy zaglądać regularnie, aby nie tracić poczucia pewności na trasie. Nie masz jeszcze wprawy w tej dziedzinie? Zastanawiasz się, jak regenerować hamulce w rowerze? A może potrzebujesz dodatkowej pomocy profesjonalistów? Za moment rozwiejemy wszelkie wątpliwości!
Za bezpieczeństwo podczas jazdy na rowerze odpowiedzialnych jest wiele elementów. Hamulce są tymi najważniejszymi. Wybór odpowiedniej opcji, poprzedzony dobrą znajomością sprzętu oraz swoich możliwości, dotyczy wszystkich rowerzystów — zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. W sprzedaży dostępne są różne rozwiązania, na które warto zwrócić uwagę. Dziś przyjrzymy się hamulcom Hope, marki obecnej na rynku już od 25 lat. Który mechanizm okaże się odpowiedni dla dyscypliny Enduro, a który spełni swoje zadanie w kolarstwie szosowym?
Kierownica E*Thirteen Base 35 wykorzystuje specjalne techniki gięcia, ma 800mm szerokości i aż 35mm grubości w miejscu kontaktu z mostkiem. To przekłada się na idealne właściwości jezdne. 9 stopni gięcia do tyłu jest mniej uciążliwe dla nadgarstków niż w większości tradycyjnych kierownicach. Natomiast 5 stopni podgięcia do góry zapewnia nam komfort w każdym momencie.
Kierownica E*Thirteen Plus 35 wykorzystuje specjalne techniki gięcia, ma 800mm szerokości i aż 35mm grubości w miejscu kontaktu z mostkiem. To przekłada się na idealne właściwości jezdne. 9 stopni gięcia do tyłu jest mniej uciążliwe dla nadgarstków niż w większości tradycyjnych kierownicach. Natomiast 5 stopni podgięcia do góry zapewnia nam komfort w każdym momencie.
Kierownica E*Thirteen Plus 35 wykorzystuje specjalne techniki gięcia, ma 800mm szerokości i aż 35mm grubości w miejscu kontaktu z mostkiem. To przekłada się na idealne właściwości jezdne. 9 stopni gięcia do tyłu jest mniej uciążliwe dla nadgarstków niż w większości tradycyjnych kierownicach. Natomiast 5 stopni podgięcia do góry zapewnia nam komfort w każdym momencie.
Kierownica E*Thirteen Race Carbon wykorzystuje specjalne techniki gięcia, ma 800mm szerokości i aż 35mm grubości w miejscu kontaktu z mostkiem. To przekłada się na idealne właściwości jezdne. 9 stopni gięcia do tyłu jest mniej uciążliwe dla nadgarstków niż w większości tradycyjnych kierownicach. Natomiast 5 stopni podgięcia do góry zapewnia nam komfort w każdym momencie.
Kierownica E*Thirteen Race Carbon wykorzystuje specjalne techniki gięcia, ma 800mm szerokości i aż 35mm grubości w miejscu kontaktu z mostkiem. To przekłada się na idealne właściwości jezdne. 9 stopni gięcia do tyłu jest mniej uciążliwe dla nadgarstków niż w większości tradycyjnych kierownicach. Natomiast 5 stopni podgięcia do góry zapewnia nam komfort w każdym momencie.
Górna części kasety E*thirteen Helix R12 o zakresie przełożeń od 42 do 50 zębów. Cały element jest wycięty z jednego kawałka wysokiej klasy aluminium i składa się z 2 zębatek. Dzięki modułowej konstrukcji właściciel może wymienić zużytą części kasety zamiast całości, co wpłynie na końcową kwotę serwisu. Górna część jest zakładana na bębenek XD lub XDR następnie skręcana specjalna obejmą. Do tego elementu przyczepiana jest dolna część kasety.
Górna części kasety E*thirteen Helix R12 o zakresie przełożeń od 42 do 50 zębów. Cały element jest wycięty z jednego kawałka wysokiej klasy aluminium i składa się z 2 zębatek. Dzięki modułowej konstrukcji właściciel może wymienić zużytą części kasety zamiast całości, co wpłynie na końcową kwotę serwisu. Górna część jest zakładana na bębenek XD lub XDR następnie skręcana specjalna obejmą. Do tego elementu przyczepiana jest dolna część kasety.
Górna części kasety E*thirteen Helix R12 o zakresie przełożeń od 42 do 50 zębów. Cały element jest wycięty z jednego kawałka wysokiej klasy aluminium i składa się z 2 zębatek. Dzięki modułowej konstrukcji właściciel może wymienić zużytą części kasety zamiast całości, co wpłynie na końcową kwotę serwisu. Górna część jest zakładana na bębenek XD lub XDR następnie skręcana specjalna obejmą. Do tego elementu przyczepiana jest dolna część kasety.
Dolna części kasety E*thirteen Helix R12 o zakresie przełożenie od 9 do 36 zębów. Cały element jest wycięty z jednego kawałka wysokiej klasy stali i składa się z 10 zębatek. Dzięki modułowej konstrukcji właściciel może wymienić zużytą części kasety zamiast całości, co wpłynie na końcową kwotę serwisu. Dolna część jest zapinana do górnej na sześciu zamkach oraz zabezpieczona specjalną śrubą dzięki czemu mamy pewność że wszystko jest trwale połączone z naszym rowerem. Kompatybilna tylko z górną częścią kasety E*thirteen Helix R12.
Manetka do sztycy regulowanej na kierownice o średnicy 22,1mm. Wykonana w całości z aluminium gwarantuje bezawaryjność i duża wytrzymałość na uderzenia. Dobrze wyprofilowana dźwignia pokryta jest bardzo przyczepnym materiałem.
Nowe korby E*Thirteen Helix Alu z osią połączoną stale z ramieniem po stronie bez napędu, natomiast ramię po stronie napędu ma jedynie przytwierdzoną zębatkę. Celem tego zabiegu było ułatwienie procesu konserwacji układu napędowego. Ponadto regulowana linia łańcucha umożliwia montaż w ramach z Boost, SuperBoost i klasyczną szerokością osi. Jest to możliwe dzięki dostarczonym podkładką które można umieszczać pod zębatką lub przed nią. Korby zawierają wbudowany ściągacz. Wykonane są z kutego i obrabianego CNC aluminium 6066. Oś wykonana jest ze stali, ma średnicę 24mm. Korba zapewnia najlepszy stosunek jakości do ceny. Można ją używać z tańszymi zębatkami Helix Plus jak i kolorowymi Helix R. Jedne i drugie współpracują idealnie z łańcuchami SRAM i Shimano w wersjach 11 i 12-biegowych.
Mechanizm korbowy e13 TRS Race Carbon przeznaczony do rowerów górskich. Dedykowana do napędów 1x11/12. Ramiona o długości 170mm wykonane z carbonu są bardzo lekkie i sztywne. Brak zębatki i suportu w zestawie.
Czerpiąc z wieloletniego doświadczenia w wyścigach rangi Mistrzostw Świata firma E*Thirteen stworzyłą nową korbę. Dzięki opatentowanemu procesowi produkcji zostały zaprojektowane najlżejsze carbonowe seryjnie produkowane korby na rynku. I w ten sposób powstały korby E*Thirteen XCX Race Carbon Gen4.
Lekka oś 30mm, regulator napięcia wstępnego APS i zintegrowany ściągacz sprawiają, że jest to najbardziej zaawansowana konfiguracja w swojej klasie.
Mostek E*Thirteen Base 35 to przemyślana konstrukcja. Obejma 35mm ma idealny stosunek wytrzymałości do wagi oraz zintegrowane śruby T25 z zaokrąglonymi łebkami zapobiegającymi potencjalnym obrażeniom ciała. Dwie dostępne długości idealnie wpasują się w potrzeby użytkownika. Wykończenie w czarnej anodzie z laserowo wypalanymi grafikami zadowolą najwybredniejszych rowerzystów.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.